تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
1

ارکان جشنواره سراسری فیلم «شهرنما» منصوب شدند

  • کد خبر : 5601
  • 25 آبان 1402 - 19:25
معاون هنری شهرداری رفسنجان از انتخاب و معرفی ارکان و اعضای شورای سیاست‌گذاری جشنواره سراسری فیلم «شهرنما» خبر داد.

به گزارش رفسنجان فردا؛ سیدعباس حسینی داورانی با بیان اینکه جشنواره سراسری فیلم «شهرنما» با محوریت شهر، امید و آینده و با هدف کشف و حمایت از استعدادهای تازه در حوزه فیلم‌سازی طراحی و اجرا شده است، اظهار کرد: این رویداد در سه بخش داستانی، مستند و پویانمایی پذیرای آثار هنرمندان سراسر کشور است.

وی با اشاره به انتصاب اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره، افزود: مجید کهنوجی، اکبر خدادادی، سیدمحسن سجادی، عباس بلوچی و امیر شریفی پور اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره را تشکیل می‌دهند.

رئیس جشنواره فیلم «شهرنما» ادامه داد: علیرضا تقاصی، محمد خلیلی و محسن مجیدی به عنوان عضو هیأت انتخاب و رضا فهیمی، محمد صادق اسماعیلی و خانم طیبه فلکیان به عنوان داوران رویداد منصوب شده‌اند.

حسینی داورانی تاکید کرد: به منظور برقراری تعامل بیشتر با هنرمندان و علاقه‌مندان با هدف اجرای دقیق رویداد، عباس بلوچی، حسن نجفی و امیر موحدی به ترتیب به عنوان دبیر هنری، دبیر علمی و دبیر اجرایی جشنواره و بهناز شریفی و افسانه عربی به ترتیب به عنوان مدیر روابط عمومی و مسئول فضای مجازی منصوب و معرفی شده‌اند.

جشنواره سراسری فیلم «شهرنما» به همت معاونت هنری شهرداری رفسنجان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن سینمای جوانان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، مؤسسه فرهنگی هزاردستان برگزار می‌شود و علاقمندان برای شرکت در رویداد می‌توانند تا سی‌ام دی ماه به نشانی www.rafsanjan.ir مراجعه کنند

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://rafsanjanfarda.ir/?p=5601

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.