تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
2

اختتامیه بیست و یکمین جشنواره ملی پایان نامه های دینی و قرآنی در رفسنجان برگزار می شود

  • کد خبر : 5594
  • 20 آبان 1402 - 12:46
دبیر اجرایی جشنواره از برگزاری اختتامیه بیست و یکمین جشنواره ملی پایان نامه های دینی و قرآنی به میزبانی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان خبر داد.

به گزارش رفسنجان فردا؛ دکتر محمدمهدی حسنی متین دبیر اجرایی بیست و یکمین جشنواره ملی پایان نامه های دینی و قرآنی، اظهار داشت: دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان افتخار دارد تا میزبان بیست و یکمین جشنواره پایان نامه‌های دینی و قرآنی دانشگاه‌های کشور باشد.

وی گفت: با اعلام فراخوان جشنواره در اوایل تیرماه سال جاری و با توجه به اینکه سال گذشته این جشنواره برگزار نشد، دانشجویانی که از اول مهر ۱۴۰۰ تا ۱۵ مهر ۱۴۰۲ از پایان نامه خود دفاع کرده بودند، آثار خود را ارسال کردند.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره در دو مرحله داوری شد که در مرحله اول بیش از ۲۰۰ پایان نامه ارسال و پایان‌نامه‌هایی که جنبه کاربردی داشت، به مرحله دوم راه یافتند خاطر نشان کرد: ۱۷ پایان‌نامه در مقطع دکتری و ۵۵ پایان نامه در مقطع کارشناسی ارشد داوری شدند که در نهایت سه پایان‌نامه در مقطع دکتری به عنوان پایان‌نامه برگزیده و سه پایان نامه به عنوان پایان نامه شایسته تقدیر انتخاب و در مقطع کارشناسی ارشد ۵ پایان نامه برگزیده شدند.

دبیر اجرایی بیست و یکمین جشنواره ملی پایان نامه های دینی و قرآنی بیان داشت: این جشنواره دو بخش ویژه حکمرانی با محوریت آموزه های دینی و قرآنی و سبک زندگی با محوریت حجاب و عفاف داشت که ۳ پایان نامه هم در بخش‌های ویژه به عنوان پایان‌نامه‌های برگزیده انتخاب شد.

وی ادامه داد: یک پایان نامه هم از دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان در مقطع دکتری انتخاب شده است.

دکتر حسنی متین یادآور شد: اختتامیه این جشنواره با حضور چهره های مطرح کشوری از جمله دکتر سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور، دکتر غلامحسین کلانتری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر بادپا مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مهدی غلام نژاد قاری بین المللی جمهوری اسلامی ایران و سید وحید مرتضوی مجری شبکه قرآن روز سه شنبه ۲۳ آبان ماه در سالن خیام دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است: با رایزنی که با معاونت پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری انجام شد، مقرر گرديد که گرنت ویژه ای از امسال برای پایان نامه های دینی و قرآنی که جنبه کاربردی و حل مسئله دارد، اختصاص داده شود.

لینک کوتاه : https://rafsanjanfarda.ir/?p=5594

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.