تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
7

آینده روشن در انتظار بانوان والیبالیست مس رفسنجان/ ضرورت تقویت مربیان و پرورش استعدادهای والیبال در شهرستان

  • کد خبر : 2997
  • 20 اسفند 1401 - 15:38
آینده روشن در انتظار بانوان والیبالیست مس رفسنجان/ ضرورت تقویت مربیان و پرورش استعدادهای والیبال در شهرستان
سرمربی والیبال بانوان مس رفسنجان که بیش از ده سال سابقه حضور در تیم های لیگ برتری را در کارنامه دارد، آینده تیم والیبال بانوان در فصل آتی را امیدوارکننده تلقی کرد.

به گزارش رفسنجان فردا؛ آسیه پام در گفتگو با خبرنگار ما، با اشاره به ترکیب جوان و آینده دار تیم والیبال مس رفسنجان در فصل گذشته، عملکرد تیم را مثبت و درخشان دانست و گفت: در دومین سال متوالی حضور در لیگ برتر، با وجود مشکلات و تغییرات پیش آمده عملکرد قابل قبولی از خود به جا گذاشتیم و جایگاهمان را در لیگ برتر تثبیت کردیم.

وی با مقایسه عملکرد فصل گذشته، وضعیت تیم را در نیم فصل اول بهتر از نیم فصل دوم ارزیابی کرد و گفت: پیش بینی ما در ابتدای فصل صعود به پلی آف بود که با بروز مشکلات داخلی و کناره گیری بازیکنان اصلی، تیم با چالشی مهم مواجه شد اما خوشبختانه با تلاش مضاعف و مدیریت کادر فنی از افت تیم جلوگیری کردیم.

سرمربی تیم والیبال بانوان مس رفسنجان با بیان اینکه در فصل گذشته بازیکنان تیم ملی نوجوانان و جوانان در ترکیب والیبال مس حضور داشتند، از تأثیر بازیکنان بومی در موفقیت تیم ابراز خرسندی کرد و افزود: والیبال ورزشی بازیکن محور است و بازیکن باید بازی کند، تصمیم بگیرد و تاکتیک پیاده کند.

آسیه پام با اشاره به اینکه ۶۰ درصد بازیکنان تیم والیبال مس بومی هستند، ادامه داد: با وجود در اختیار داشتن بازیکنان سرشناس در تیم، در میانه فصل تعدادی از بازیکنان که ستون تیم بودند، از ما جدا شدند و به سایر تیم های لیگ برتر پیوستند؛ لذا بار سنگین تیم به دوش بازیکنان بومی افتاد و از نظر فنی تمرین کردیم تا عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی هم چنین از بهبود وضعیت تیم با روی کار آمدن مدیریت جدید در باشگاه سخن به میان آورد و آینده تیم والیبال بانوان مس در فصل آتی را منوط به تقویت و حمایت بیشتر دانست و گفت: خوشبختانه با روی کار آمدن آقای حسین پورمحمدی در کسوت مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان، وضعیت پرداخت های مالی و امکانات رفاهی بازیکنان اعم از شرایط خوابگاه، تغذیه و قراردادها بهبود یافت.

آسیه پام با اشاره به اینکه حمایت کامل مدیریت جدید باشگاه در فصل گذشته توانست ورق را برگرداند و اتفاقات خوبی را رقم بزند، افزود: در حالی که ما بدترین شرایط را تجربه می کردیم، حضور مدیرعامل جدید در جلسات تمرین و پشتیبانی وی از تیم والیبال مس رفسنجان، ضمن ایجاد دلگرمی توانست مسیر را هموارتر نماید.

وی ادامه داد: در شرایطی که ما تعدادی از اعضای تیم را از دست داده بودیم، فقط پشتیبانی مدیرعامل می توانست ما را از این مهلکه نجات دهد و به رقابت ها برگرداند؛ مس در لیگ برتر حرف برای گفتن دارد و قطعاً در فصل بعد با برنامه ریزی متفاوت، برای ارتقاء جایگاه تلاش می کنیم.

سرمربی تیم والیبال بانوان مس رفسنجان که تجربه بازی و مربیگری در تیم های لیگ برتر و دسته یک کشوری را در کارنامه دارد، تقویت تیم های پایه و توسعه دانش فنی مربیان حاضر در شهرستان را ضروری دانست و گفت: برای رسیدن به تراز ملی و بین المللی باید به دنبال گسترش و به روزرسانی اطلاعات بود تا از قافله عقب نمانیم.

وی که سابقه حضور در مسابقات آسیایی و رقابت های بین المللی ایتالیا را به عنوان کمک مربی دارد، آینده والیبال رفسنجان را امیدوارکننده دانست و افزود: در سطوح ملی و بین المللی تیم ها با والیبال نوین پیش می روند؛ لذا ضرورت دارد مربیان ما از نظر فنی و آموزش تقویت شوند.

سرمربی والیبال بانوان مس رفسنجان ازاعلام آمادگی برای اعتلای والیبال بانوان در شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: می طلبد که در شهرستان ها اتفاق جدیدی بیفتد و مربیان جدای از درآمدزایی تقویت شوند که اگر این تغییر و ترقی حاصل شود، می توانیم بازیکنان خوب را پرورش دهیم.

لینک کوتاه : https://rafsanjanfarda.ir/?p=2997

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.