تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024
4

آغاز تعویض رایگان مخازن CNG تاکسی های درون شهری در رفسنجان 

  • کد خبر : 5477
  • 08 آبان 1402 - 13:28
مدیر عامل سازمان حمل ونقل شهرداری رفسنجان خبر داد: با پیگیری‌های انجام شده طرح تعویض رایگان مخازن CNG منقضی شده تاکسی های درون شهری آغاز شده است.

به گزارش رفسنجان فردا؛ مهندس سلمانی اظهار کرد: به استناد تبصره ۳ بند ۵ – ۴ مصوبه شماره ۳۵۵۳۶۹ مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۱۲ شورای اقتصاد، صرفا تاکسی هایی که عمر مخازن CNG آنها به اتمام رسیده است و هم چنین تاکسی هایی که در مراکز معاینه فنی بدلیل مخزن غیر استاندارد و یا فرسوده (پیش از تاریخ انقضای مخزن) تست هیدرواستاتیک مخزن CNG آن تاکسی مردود اعلام شده است، مشمول این طرح هستند.

وی افزود: این طرح فقط مشمول تاکسی های با پلاک “ت” می باشد و این تاکسی ها باید از نظر فنی و عملکردی توانایی حداقل سه سال فعالیت در ناوگان تاکسیرانی را داشته باشند؛ به عبارتی این تاکسی ها حداقل تا سه سال آینده نباید در طرح نوسازی تاکسی های فرسوده از رده خارج و یا اسقاط شوند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری رفسنجان تاکید کرد: مالکین آن دسته از تاکسی های مشمول، جهت بهره مندی از مزایای این طرح حداکثر تا تاریخ ۱۳ آبان ماه ۱۴٠۲ جهت ثبت نام به امور تاکسیرانی سازمان حمل و نقل واقع در خیابان حجاب جنب آتش نشانی مراجعه نمایند.

لینک کوتاه : https://rafsanjanfarda.ir/?p=5477

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.