تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
2

آغاز به کار فعالیت های «مدرسه شهر و شهروندی» در رفسنجان

  • کد خبر : 5664
  • 18 آذر 1402 - 8:10
آغاز به کار فعالیت های «مدرسه شهر و شهروندی» در رفسنجان
بنا بر اعلام اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری رفسنجان از شنبه هجدهم آذرماه به صورت رسمی فعالیت مدرسه شهر و شهروندی آغاز می شود.

به گزارش رفسنجان فردا؛ ساجده دهقانی با اعلام این خبر گفت: از شنبه تا چهارشنبه هر روز اردوی های یکروزه برای دانش آموزان مقطع ابتدایی برگزار می شود.

وی افزود: در این اردو ها کلاس های آب و خاک (محیط زیست)، آب و آتش (آتش نشانی و خدمات ایمنی)، بچه تمیز (بهداشت و سلامت )، بچه زرنگ (مهارت های زندگی) و بچه پلیس (ترافیک و حمل و نقل) برگزار و از طریق نقاشی، بازی، مسابقه، قصه گویی مهارت های لازم را آموزش خواهیم داد.

رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری رفسنجان بیان کرد: همچنین برای تقویت روحیه مسئولیت پذیری به دانش آموزان، مسئولیت هایی از جمله مدیر، معاون، همیار پلیس و… داده خواهد شد.

ساجده دهقانی ادامه داد: در نهایت دانش آموزان با اثر انگشت به ما قول می دهند که مهارت هایی که آموخته اند در زندگی روزمره خود بکار گیرند و بنر اثر انگشت ها، جهت یادآوری آموزه ها در برد مدرسه نصب می شود.

وی با بیان اینکه برای نهادینه کردن مهارت ها به همراهی معلمین و والدین احتیاج داریم، تاکید کرد: در همین راستا گزارشی از آموزش های داده شده جهت اطلاع والدین همراه دانش آموز ارائه می شود تا بتوانیم در آینده شهروندان آگاه، مسئولیت پذیر، شاد و خلاق داشته باشیم.

رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی عنوان کرد: امیدواریم شهروندان محترم انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق پیامک به شماره ۰۹۰۵۶۳۱۳۵۲۳ارسال و شهرداری را در اجرای هرچه بهتر برنامه ها همراهی نمایند.

لینک کوتاه : https://rafsanjanfarda.ir/?p=5664

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 3انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.