تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
4

گناهان کوچک ابتدای دومینوی خباثت های جهان است

  • کد خبر : 1401
  • 10 آبان 1401 - 9:58
گناهان کوچک ابتدای دومینوی خباثت های جهان است
رئیس دادگستری رفسنجان گفت: خداوند میفرماید بعضی افراد قلب دارند اما نمیفهمند، گوش دارند اما نمیشنوند وچشم دارند اما نمیبینند؛ خداوند بر قلب اینان مهر زده و هرکس در این دنیا کور باشد در آخرت نیز کور است و این به معنای چشم ظاهری نیست.

به گزارش رفسنجان فردا به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان؛ رئیس دادگستری رفسنجان در این جلسه اظهار کرد: برگزاری درس اخلاق در منطقه کار شایسته‌ای است و همه‌ی ما به این جلسات نیاز داریم.

حجت الاسلام پورمحمدی با بیان اين که گاهی اوقات روزمرگی باعث غفلت می‌شود که نیاز به احادیث اهل بیت داریم ادامه داد: کوتاهی در این قسمت باعث صدمه به خود، خانواده و محیط کار میشود و انسان باید سعی کند همیشه در مسیر حرکت کند.

وی با توجه به نزدیکی ولادت امام حسن (ع) با اشاره به فرمایش آن امام که می‌فرمایند: “یکی از گناهانی که بخشیده نمی‌شود این است که انسان بگوید کاش گناه من فقط همین بود” ایراد کرد: در این بیان امام می‌خواهند انسان را از اینکه گناهان را کوچک بشمرد پرهیز دهد.

رئیس دادگستری رفسنجان تصریح کرد: گناهان کوچک پای انسان را به گناهان بزرگ باز می‌کند و شیطان همنشین انسان می‌شود، بر قلبش نازل می‌شود و در روحش جای پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: خداوند میفرماید بعضی افراد قلب دارند اما نمیفهمند، گوش دارند اما نمیشنوند وچشم دارند اما نمیبینند؛ خداوند بر قلب اینان مهر زده و هرکس در این دنیا کور باشد در آخرت نیز کور است و این به معنای چشم ظاهری نیست.

پور محمدی خاطرنشان کرد: لحظه‌ی گناه انسان از ولایت خدا خارج شده و تحت ولایت شیطان قرار میگیرد. ولایت خداوند وادی نور، رحمت، صداقت و پاکی است و ولایت شیطان جای خباثت، آلودگی، تاریکی، معاصی و گناهان است. لحظه ای که انسان در ولایت شیطان باشد به ولایت خدا پشت کرده است.

رئیس دادگستری رفسنجان ادامه داد: گناه بر همه چیز تاثیر میگذارد و این از لحاظ علمی قابل اثبات است که کار خوب یا بد یک نفر بر همه ی عالم تاثیر میگذارد.

وی در پایان گفت: خوش به حال کسی که بعد از گناهش احساس شرمندگی میکند و خداوند این حالت را خیلی دوست دارد.

لینک کوتاه : https://rafsanjanfarda.ir/?p=1401

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.