تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024
10

کسب رتبه اول تئاتر استان و راهیابی به مرحله کشوری جشنواره خوارزمی توسط فرزانگان رفسنجان

  • کد خبر : 4675
  • 11 مرداد 1402 - 15:07
کسب رتبه اول تئاتر استان و راهیابی به مرحله کشوری جشنواره خوارزمی توسط فرزانگان رفسنجان
گروه نمایش دبیرستان متوسطه اول دخترانه فرزانگان پس از کسب رتبه اول جشنواره فرهنگی و هنری دانش آموزی استان کرمان، موفق شد به عنوان گروه برگزیده استان کرمان به مرحله کشوری جشنواره نوجوان خوارزمی راه یابد.

به گزارش رفسنجان فردا؛ مریم برزمند مربی فنی و نویسنده نمایش «به روایت باران» با اعلام این خبر گفت: موفقیت و افتخارآفرینی گروه نمایشی دختران پس از سالها در رفسنجان رخ داد که مایه خرسندی و مباهات است.

وی ادامه داد: خوشبختانه این نمایش توانست در همه بخش ها رتبه های نخست شهرستان را به دست آورد و در استان نیز مقام نخست نویسندگی و کارگردانی را از آن خود کند.

برزمند با اشاره به اینکه نمایش «به روایت باران» درباره احیاء ارزش های اخلاقی است، اظهار کرد: این نمایش می تواند به عنوان نمونه ای از همکاری یک گروه نوجوان در زمینه طرح یک موضوع اجتماعی در بستر مدرسه مورد ارزیابی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه هنر تئاتر از پیشروترین شیوه های آموزشی و تربیتی است که می تواند به زبان روز با نسل نو ارتباط بگیرد، از خانم محمدصادقی مدیر مدرسه، خانم حسینی معاون پرورشی، خانم طهماسبی دبیر هنر و مشارکت آقای خدادادی برگزارکننده جشنواره تئاتر دانش آموزی آموزش و پرورش قدردانی کرد.

نمایش «به روایت باران» به کارگردانی هیوا ایرانمنش و نویسندگی مریم برزمند، با نقش آفرینی تارا بازرگان، الهه علی محمدی، الینا کرمی، یسنا رجبی، فاطمه ناجی، ریحانه غلامحسینی، فاطمه سادات بهجت عباسی به روی صحنه رفته و مبینا یوسفی و یکتا بازاری در اجرای نور و صدا با آن همکاری داشته اند.

لینک کوتاه : https://rafsanjanfarda.ir/?p=4675

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.