تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
3

پیام استاندار کرمان به پنجمین جشنواره بین‌المللی ستاره‌های صحنه

  • کد خبر : 1060
  • 29 تیر 1401 - 16:12
دکتر محمدمهدی فداکار استاندار کرمان به‌مناسبت برگزاری پنجمین جشنواره ستاره‌های صحنه در رفسنجان و سرچشمه، پیامی صادر کرد.

به گزارش رفسنجان فردا، متن پیام دکتر محمدمهدی فداکار به این شرح است:

«فرهنگ و هنر و ارتباطات چنان درهم‌تنیده‌اند و وابسته به یکدیگرند که نمی‌توان و نباید یکی را بدون دیگری تصور کرد و اکنون می‌توان گفت ارتباطات در بستر فرهنگ جریان و فرهنگ در دالان ارتباطات انتقال می‌یابد. از این‌رو توجه به برنامه‌های فرهنگی که به فرموده رهبر عظیم‌الشأن انقلاب چونان هوایی است که ما تنفس می‌کنیم ضرورتی انکارناپذیر است و انتقال این فرهنگ، اصلی مهم و پایدار که مقام عظمای ولایت فرمودند: «فرهنگ یک ملت است که می‌تواند آن ملت را پیشرفته، عزیز، توانا، عالم، فناور، نوآور و دارای آبروی جهانی کند.»
با عنایت به این نگاه، برگزاری جشنواره‌ای برای ستاره‌های صحنه ایران و با حضور مهمانانی از دیگر کشورها در استان کرمان و شهرستان رفسنجان، توجه به نقش موثر فرهنگ و هنر و استفاده صحیح از این ابزار قدرتمند برای انتقال مفاهیم‌ ارزشمند دینی و انقلابی است‌. به‌ویژه که اکنون استان کرمان به‌واسطه حضور متبرک و معنوی سیدالشهدای مقاومت، پایتخت مقاومت جهان اسلام لقب گرفته و گلزار بین‌المللی شهدای کرمان همه‌روزه میزبان زائران و مسافرانی از سراسر کشور و جهان است که برای ادای احترام به سردار دل‌ها به استان ما سفر می‌کنند و ضرورت معرفی هرچه بیشتر و بهتر این استان و قابلیت‌های فرهنگی، تاریخی، اجتماعی و مذهبی آن در کنار تبیین‌ مفهوم ‌مقاومت در اندیشه شهید سلیمانی بیش از همیشه احساس می‌شود. جشنواره ستاره‌های صحنه که بخش ویژه‌ای را نیز به شهید عزیز سردار سلیمانی اختصاص داده، بدون شک‌ می‌تواند در انتقال این مفاهیم کارساز و موثر بوده و از ظرفیت حضور هنرمندان سراسر کشور و کشورهای مسلمان و همسایه در این زمینه به خوبی بهره ببرد. ضمن آرزوی توفیق و بهروزی برای همه هنرمندان صحنه و دست‌اندرکاران برگزاری این جشنواره، از خداوند بلندمرتبه موفقیت و حسن‌عاقبت همگان را مسئلت دارم.»

گفتنی است پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی ستاره‌های صحنه، همراه با اجراهای مردمی، از ۲۹ تا ۳۱ تیرماه جاری در رفسنجان و سرچشمه برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://rafsanjanfarda.ir/?p=1060

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.