تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024
5

پرداخت کمک های بلاعوض به خانواده های دومعلول، تک معلول و زنان سرپرست خانوار

  • کد خبر : 4502
  • 27 تیر 1402 - 17:40
پرداخت کمک های بلاعوض به خانواده های دومعلول، تک معلول و زنان سرپرست خانوار
رئیس اداره بهزیستی رفسنجان گفت: ۱۷۰ نفر از تسهیلات اشتغال بهزیستی استفاده کرده اند و کمک های بلاعوض به خانواده های دومعلول و تک معلول و زنان سرپرست خانوار به صورت مستمر پرداخت می شود.

به گزارش رفسنجان فردا؛ عباس بلندی در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه، با بیان اینکه پیشگیری و غربالگری برای تمامی افراد جامعه هدف توسط بهزیستی ارائه می شود، گفت: ۱۰۰ خانواده دارای دوقلو یا چندقلو تحت پوشش بهزیستی هستند.

وی با بیان اینکه آمار کودکان بی سرپرست و بدسرپرست در رفسنجان به ۱۱۰ نفر می رسد، اظهار کرد: در رفسنجان دو مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بدسرپرست و یک مرکز شبانه روزی نگهداری سالمندان داریم.

وی با اشاره به وجود پنح مرکز توانبخشی معلولین و سالمندان در رفسنجان، از ارائه خدمات به مددجویان در ۱۱ مرکز تخصصی خدمات مددکاری با عنوان مثبت زندگی خبر داد و افزود: حمایت مالی و پرداخت مستمری به معلولین به صورت ماهانه انجام می شود.

رئیس اداره بهزیستی رفسنجان هم چنین از حمایت ۳۵۰ نفر از معلولین در بحث اشتغالزایی خبر داد و تصریح کرد: ۱۷۰ نفر از تسهیلات اشتغال بهزیستی استفاده کرده اند و کمک های بلاعوض به خانواده های دومعلول و تک معلول و زنان سرپرست خانوار به صورت مستمر پرداخت می شود.

لینک کوتاه : https://rafsanjanfarda.ir/?p=4502

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.