تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
6

ویژه برنامه های هفته بزرگداشت شهدا در رفسنجان تشریح شد/ از افتتاح نمایشگاه تا تجلیل از نویسندگان دفاع مقدس

  • کد خبر : 2915
  • 15 اسفند 1401 - 22:39
ویژه برنامه های هفته بزرگداشت شهدا در رفسنجان تشریح شد/ از افتتاح نمایشگاه تا تجلیل از نویسندگان دفاع مقدس
دهقان رجبی گفت: رونمایی از کتاب «حاج محمد» روایتی از زندگی معلم شهید حاج محمد میرزابیگی، افتتاح نمایشگاه دانش آموزان، کاشت نهال و تجلیل از نویسندگان دفاع مقدس از برنامه های بنیاد شهید می باشد.

به گزارش رفسنجان فردا؛ رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران رفسنجان با اعلام این خبر گفت: همزمان با عید نیمه شعبان و در آستانه روز شهید و هفته بزرگداشت شهدا از کتاب «حاج محمد» روایتی از زندگی معلم شهید حاج محمد میرزابیگی رونمایی می شود.

وی افزود: افتتاح نمایشگاه دانش آموزان با نیازهای ویژه ذهنی آموزشگاه شهید میرزابیگی و کاشت نهال برای هم عهدی با معلمان شهید حاج محمد میرزابیگی و سیدعباس حسینی از دیگر برنامه های روز بزرگداشت شهداست.

رئیس بنیاد شهید رفسنجان ادامه داد: تجلیل از نویسندگان دفاع مقدس در جشن نیمه شعبان و برپایی نمایشگاهی با محوریت دفاع مقدس از دیگر برنامه های بنیاد شهید برای ایجاد انگیزه در تألیف آثار حوزه دفاع مقدس است.

دهقان رجبی هم چنین با قدردانی از رویکرد مثبت شهرداری و شورای شهر، از همکاری و مساعدت شهرداران شورای پنجم و ششم با بنیاد شهید تشکر کرد و گفت: خوشبختانه مدیران در دوره جدید دغدغه دارند و حتی بسیار جلوتر از ما حرکت می کنند.

وی افزود: باید به شهرداری و کسانی که در حوزه معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری در زمینه شهدا فعالیت می کنند تبریک گفت؛ زیرا منابع و فرصت ها زودگذرند و اگر از آن ها بهره نبریم، از دست می روند.

مصطفی دهقان رجبی در ادامه از تشکیل جلسات مستمر کمیته نامگذاری در شورای شهر به منظور پاسخ به مطالبات خانواده شهدا خبر داد و گفت: درخواست خانواده شهدا در جلسات مطرح و در صورتی که قبلا نامی از شهید نباشد، به نام وی نامگذاری می شود.

وی افزود: سعی شده مناسبت و نزدیکی منزل شهید یا خانواده و بستگان وی در نامگذاری ها مورد توجه قرار گیرد و سعی میکنیم در این باره به دغدغه خانواده شهدا پاسخ دهیم.

لینک کوتاه : https://rafsanjanfarda.ir/?p=2915

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.