تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
4

همت مضاعف شهرداری برای بهبود روشنایی معابر در رفسنجان

  • کد خبر : 1034
  • 07 تیر 1401 - 11:36
همت مضاعف شهرداری برای بهبود روشنایی معابر در رفسنجان
معاون خدمات شهري شهرداري رفسنجان، با اشاره به فعالیت های گسترده واحد برق طی شش ماه گذشته از تلاش مدیریت شهری برای بهبود نواقص روشنایی معابر خبر داد.

به گزارش رفسنجان فردا،، مهندس محمدعارف پوراسدالهي گفت: واحد برق شهرداري رفسنجان در شش ماه گذشته به منظور ایجاد زیبایی بصری، اقدامات مختلفي را براي تأمين و بهبود روشنايي معابر، بوستانها و … انجام داده است.

وي توضيح داد: به همت شهرداری رفسنجان زیرساخت لازم برای تأمین روشنایی در بلوار جهاد، بوستان علامه اميني، فضای سبز مقابل دادگستری و بوستان نظام مهندسي در بلوار زيتون، مسیر ميدان شهيدان زينلي تا سه راه بلوار شهيد مقيمي و بلوار سیدکاظم هاشمی فراهم شده است.

معاون خدمات شهری هم چنین به اجرای عملیات روشنایی بزرگراه شهید محمدی پور(قدس) اشاره کرد و افزود: با تلاش همکارانم در واحد برق سیستم روشنایی بلوار شهید مدرس، بوستان شهید مطهري و بلوار ورودی شهرک هزارواحدي اجرا و برای تأمین روشنایی بوستان رحمت آباد و بلوار کارگر از ميدان شهید زکريا تا ميدان شهيدان زينلي نیز اقدام شده است.

مهندس پوراسدالهي با اشاره به بهبود روشنایی بوستان خبرنگار و بوستان نظام مهندسی از هماهنگی واحد برق شهرداری با اداره برق جهت جمع آوری تيرها و شبکه هايي که در تعريض خيابانها قرار گرفته اند خبر داد و افزود: در همین راستا تیرها و شبکه های برق ميدان شهيد آزادنيا، مزار خليل آباد، مزار کريم آباد، بلوار شهید سيد کاظم هاشمي، خيابان بسیج بعد از جایگاه سوخت گاز، بلوار شهید زینلی و … اصلاح شدند.

لینک کوتاه : https://rafsanjanfarda.ir/?p=1034

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.