تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
4

نگاه ویژه مدیرعامل شرکت الکتروکویر یزد به توسعه خط مونتاژ در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان

  • کد خبر : 1794
  • 28 آذر 1401 - 10:18
نگاه ویژه مدیرعامل شرکت الکتروکویر یزد به توسعه خط مونتاژ در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان
محمدمهدی فنائی در دیدار با روح الله بهرامشاهی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان بیان کرد: توسعه تکنولوژی برای ورود به بازار نیاز به نگاه عمیق تری دارد و نگاهمان به منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان توسعه خط مونتاژ است.

به گزارش رفسنجان فردا، به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان؛ مدیرعامل شرکت الکترو کویر یزد در دیدار با روح الله بهرامشاهی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان بیان کرد: توسعه تکنولوژی برای ورود به بازار نیاز به نگاه عمیق تری دارد و نگاهمان به منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان توسعه خط مونتاژ است.

فنائی با بیان اینکه تمامی محصولاتشان مراحل قابل اطمینان را پشت سر گذاشته، افزود: کلید حفاظت از برق‌گرفتگی در بزرگترین خط تولید صنایع ایران یعنی صنایع مس ایران مورد استفاده قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: از تاسیس شرکت در سال ۱۳۶۱ تاکنون توانستیم برای عده زیادی اشتغالزایی کنیم که اکنون حدود ۲هزار و ۵۰۰ نفر در مجموعه ما مشغول به کار هستند.

مدیرعامل شرکت الکترو کویر یزد بیان داشت: تصمیم به ساخت موتورهای انتقال آب، برق و گاز در یزد هستیم که می‌توان کارهای پیش رو را مشترک به نام رفسنجان و یزد پیش برد.

فنائی ضمن بیان اینکه تابلوهای سیکل ترکیبی۲۳ نقطه از ایران را الکترو کویر یزد کار کرده است، افزود: از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۲۱ با افزایش ساخت تابلوها، ۳۳هزار و ۳۷۵ سلول مدیم ولتاژ در ایران نصب شده است. همچنین فازهای ۴و ۵، ۲۲ تا ۲۴ بزرگترین پروژه میدان گازی ایران که پارس جنوبی است را الکترو کویر و فاز ۱۲ را گروه صنعتی کویر کار کرده است.

در پایان مدیر منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان از کارخانه الکترو کویر بازدید کرد.

لینک کوتاه : https://rafsanjanfarda.ir/?p=1794

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.