تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
6

میزبانی شهرداری رفسنجان از جشنواره منطقه ای فیلم

  • کد خبر : 716
  • 08 بهمن 1400 - 16:37
میزبانی شهرداری رفسنجان از جشنواره منطقه ای فیلم
مهندس کهنوجی شهردار رفسنجان از میزبانی شهرداری برای برپایی جشنواره منطقه ای فیلم سینمای جوان خبر داد.

به گزارش رفسنجان فردا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس کهنوجی در جمع مدیران و هنرمندان در عمارت گلستان امین، ضمن اشاره به دیدار با مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران، گفت: جشنواره منطقه ای فیلم سینمای جوان با حمایت شهرداری و با حضور ۱۰ استان همجوار در رفسنجان برگزار خواهد شد.

شهردار رفسنجان در آیین اختتامیه چهاردهمین هفته فیلم و عکس، هم چنین با تشکر از عکاسان و فیلمسازان رفسنجان، از کارگردان فیلم «کپسول» به عنوان نماینده ایران در اسکار ۲۰۲۳ قدردانی کرد و افزود: از آقای پذیرفته تشکر ویژه دارم که در حوزه فیلم باعث عزت و افتخار رفسنجانی ها شد.

مراسم اختتامیه چهاردهمین هفته فیلم و عکس رفسنجان با حضور مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران و هیأت همراه، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد استان کرمان، رئیس و اعضای شورای شهر، هنرمندان و حامیان فرهنگی و هنری این رویداد در عمارت گلستان امین برگزار شد.

شایان ذکر است، شهردار رفسنجان عصر امروز با همراهی رئیس و نائب رئیس شورای شهر، با مدیرعامل و معاونین انجمن سینمای جوانان ایران و رئیس انجمن سینمای جوانان رفسنجان نیز دیدار کرد؛ در این نشست صمیمی که به مرور افتخارات هنرمندان رفسنجانی در عرصه های ملی و بین المللی گذشت، پیرامون تعامل و همکاری مدیریت شهری با انجمن سینمای جوانان بحث و گفتگو شد.

عکاس مهناز شریفی

لینک کوتاه : https://rafsanjanfarda.ir/?p=716

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.