تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024
6

موسسات خیریه ‌و تشکل های مردم نهاد در رفسنجان متمرکز می شوند

  • کد خبر : 4775
  • 24 مرداد 1402 - 14:31
فرماندار رفسنجان گفت: برای ادغام ۴۲ موسسه خیریه و تشکل های مردم نهاد در یک محل و یک فضا درحال رایزنی هستیم تا متقاضیان بتوانند به سهولت خدمات دریافت کنند و از مزایای آن ها بهره مند شوند.

به گزارش رفسنجان فردا؛ فرماندار رفسنجان از وجود ۲۸ موسسه خیریه و ۱۴ تشکل مردم نهاد(ان جی او) در شهرستان خبرداد و گفت: رفسنجان از لحاظ فعالیت در امور خیر در همه زمینه ها از جمله پزشکی و غیره در کشور سرآمد و نمونه است.

حسین رضایی در جلسه تشکل ها و مشارکت های اجتماعی که با حضور دکتر ایوبی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمان، دکتر دهقانی معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری رفسنجان و عده ای از مسئولان، موسسات خیریه و تشکل های مردم نهاد برگزار شد، تشکل های مردمی و خیریه ها را نقطه عطف رفسنجان دانست.

وی یادآور شد: برای ادغام ۴۲ موسسه خیریه و تشکل های مردم نهاد در یک محل و یک فضا در حال رایزنی هستیم تا متقاضیان بتوانند به سهولت خدمات دریافت کنند و از مزایای آن ها بهره مند شوند.

فرماندار رفسنجان همچنین به یک نمونه دیگر تشکل مردم نهاد یعنی دوستداران طبیعت اشاره و بیان کرد: این تشکل برای نخستین بار در کشور توانست قرق اختصاصی منصورآباد (حیات وحش) را دریافت کند.

لینک کوتاه : https://rafsanjanfarda.ir/?p=4775

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.