تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024
8

عضویت داوطلبانه ۲۰۰ نفر از کارکنان شرکت خطوط لوله نفت جنوب شرق در اهدای عضو

  • کد خبر : 6216
  • 29 اردیبهشت 1403 - 13:39
عضویت داوطلبانه ۲۰۰ نفر از کارکنان شرکت خطوط لوله نفت جنوب شرق در اهدای عضو
شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، منطقه جنوب شرق در بین شرکت‌های دولتی شهرستان رفسنجان با عضویت حدود نیمی از کارکنان منطقه در طرح اهدا عضو پیشگام است و از همگان برای مشارکت در این طرح نوع‌دوستانه دعوت می‌کند.

به گزارش رفسنجان فردا و به نقل از روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، منطقه جنوب شرق، بی‌شک یکی از مصادیق عینی عمل‌گرایی ایفای مسؤولیت اجتماعی قدم برداشتن در راستای ترویج فرهنگ اهدای عضو است.

در این رابطه همزمان با هفته اهدای عضو، طی تعاملات خوب با حضور تیم پیوند اعضاء رفسنجان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ضمن برگزاری نشست‌هایی، زمینه‌های همکاری، نحوه عضویت و چالش‌ها و راهکارهای حضور حداکثری همکاران در این طرح مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.

این نشست ها با حضور دکتر سلطان‌خواه مدیر درمان دانشگاه، دکتر پاکزاد مسؤول واحد فراهم‌آوری اعضا، دکتر کهنوجی معاون درمان بیمارستان علی‌بن‌ابیطالب، زهرا عظیمی کارشناس هماهنگ‌کننده پیوند اعضا برگزار شده است.

شایان ذکر است، از خرداد سال ۱۳۹۸ تاکنون کارکنان شرکت طی فراخوانی در طرح اهدای عضو به عنوان امر خیرخواهانه و خداپسندانه مشارکت کردند که به حول و قوه الهی مورد استقبال واقع شد.

تاکنون ۲۰۰ نفر از کارکنان در راستای حس انسان‌دوستی ضمن تکمیل فرم اهدای عضو، آمادگی خود را اعلام کردند و کارت عضویت به آنان تحویل داده شده است و از آنان خواسته شد هر کدام سفیر فرهنگی ترویج این امر نوع دوستانه بین اطرافیان و خانواده خود باشند.

کارکنان این شرکت افتخار دارند با حضور انتقال خون، سالانه به دفعات برای اهدای خون اقدام کنند که در این امر ضمن موافقت و مساعدت مدیر منطقه، واحدهای روابط عمومی، بسیج و آقای مهندس ابراهیمی مشارکت و همکاری فعال داشتند.

لینک کوتاه : https://rafsanjanfarda.ir/?p=6216

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.