تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
2

ضرورت مشارکت دستگاههای اجرایی برای تأمین ساختمان شورای حل اختلاف رفسنجان

  • کد خبر : 3520
  • 07 اردیبهشت 1402 - 0:05
نماینده رفسنجان و انار از پیگیری برای ایجاد ساختار اداری شوراهای حل اختلاف در مجلس خبر داد و خواستار فراهم شدن ساختمانی در خور شأن شورای حل اختلاف رفسنجان شد.

به گزارش رفسنجان فردا؛ حجت الاسلام دکتر حسین جلالی اظهار داشت: شورای حل اختلاف یکی از نهادهایی است که به کمک دادگستری آمده و بسیاری از پرونده ها قبل از ارسال به محاکم قضایی توسط این شورا مختومه شده و مانع از انباشت پرونده ها در دادگستری شده است.

وی با گلایه از اینکه شورای حل اختلاف هنوز جایگاه واقعی خود را از نظر سازمانی، حقوق، مزایا و امکانات اداری در کشور پیدا نکرده است، گفت: شورای حل اختلاف رفسنجان در یک خانه قدیمی و کوچک با بیش از ۴۰ نفر مستقر است و با کمبود جا مواجه اند.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس، با اشاره به تعدد مراجعت شهروندان به شورای حل اختلاف، افزود: باید دادگستری، فرمانداری و دیگر مسؤولان شهرستان کمک کنند ساختمانی در خور شأن و منزلت این مجموعه ایجاد شود.

نماینده مردم رفسنجان و انار با بیان اینکه رفع مشکلات مربوط به ساختار اداری شوراهای حل اختلاف در مجلس مطرح است، اطهار کرد: طی مذاکره با رئیس کمیسیون قضایی، مقرر شده است در صورت تأمین منابع مالی، حقوق و مزایا و ساختار اداری شوراهای حل اختلاف تعیین تکلیف شود.

لینک کوتاه : https://rafsanjanfarda.ir/?p=3520

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.