تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
7

شرکت بیش از یک‌هزار معلم رفسنجانی در دوره آموزش قرآن

  • کد خبر : 1683
  • 19 آذر 1401 - 20:58
دبیر شورای عالی قرآن شهرستان رفسنجان از برگزاری دوره آموزشی قرآن ویژه معلمان دوره اول و دوم ابتدایی شهرستان رفسنجان خبر داد و گفت: یک‌هزار و ۴۵۰ معلم در این دوره شرکت می‌کنند.

به گزارش رفسنجان فردا، دبیر شورای عالی قرآن شهرستان رفسنجان از برگزاری دوره آموزشی قرآن ویژه معلمان دوره اول و دوم ابتدایی شهرستان رفسنجان خبر داد و گفت: این دوره از سوی شورای عالی قرآن شهرستان، با حمایت مجتمع مس سرچشمه و همکاری آموزش‌وپرورش، دانشگاه ولیعصر(عج) و دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این دوره آموزشی برای نخستین‌بار با حضور اساتید برتر کشور و برای معلمان یک شهرستان در استان کرمان برگزار می‌شود، افزود: در این دوره آموزشی یک هزار و ۴۵۰ معلم شرکت می‌کنند.

توحیدی توانمندسازی، به‌روز کردن شیوه تدریس و یکسان کردن نحوه آموزش را از اهداف این دوره آموزشی برشمرد و ادامه داد: در حاشیه این دوره آموزشی برای توانمندسازی مربیان قرآنی ۱۳۵ مؤسسه و خانه قرآن شهرستان نیز دوره آموزشی برگزار خواهد شد. همچنین به منظور آشنایی با روش‌های تدریس علوم قرآنی، دوره آموزشی نیز برای روحانیون رفسنجان برگزار می‌شود.

وی در پایان گفت: شورای عالی قرآن در راستای اهداف و برنامه‌های زیرساختی و کلی خود این دوره آموزشی را طی دو روز ۲۴ و ۲۵ آذرماه با حضور مؤلفان کتب قرآن دوره ابتدایی از ساعت ۸ تا ۱۴ در تالار خیام دانشگاه آزاد رفسنجان برگزار می‌کند.

لینک کوتاه : https://rafsanjanfarda.ir/?p=1683

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.