تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
3

سال ۱۴۰۱ سال بی‌نظیر تولید در مجتمع مس سرچشمه رفسنجان

  • کد خبر : 3084
  • 25 اسفند 1401 - 0:58
معاون بهره‌برداری مجتمع مس سرچشمه رفسنجان گفت: حداکثر تولید ما در زمینه تولید کاتد است که سال قبل 183 هزار تن در مجتمع مس سرچشمه بوده و امسال این آمار به 197 هزار تن افزایش یافته و با توجه به مشکلات عدیده و تحریم‌ها این عدد بی‌نظیر است.

به گزارش رفسنجان فردا، معاون بهره‌برداری مجتمع مس سرچشمه رفسنجان اظهار کرد: امسال سال بی‌نظیر تولید در مجتمع مس سرچشمه بود، امروز رکورد استخراج ۱۰۰ میلیون تن خاک سولفور از معدن مس، در امور تغلیظ رسیدن به ۳۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تن سنگ معدن، تولید ۷۲۷ هزار تن کنستانتره برای واحد تغلیظ رکورد جدیدی است.

وی از مهندس احمدی مدیر سابق مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در به‌ثمر نشستن این رکوردها یاد کرد و گفت: ایشان رفیق شفیق مجتمع، مدیران و سرپرستان و همکاران، مدیر دلسوز، پاک و پاکدست و توانا بود. به واسطه عشق به کار و همدلی برای اجرای برنامه‌های تولید از ایشان تشکر می‌کنم.

مهندس علی فاضلی با بیان این‌که امسال با همت متخصصان در امور تغلیظ ۲ هزار تن مس محتوای بیشتری نسبت به پارسال تحویل داده شد، ادامه داد: همچنین در تولید کنستانتره مولیبدن رکورد قبلی از ۷ هزار و ۵۰ تن به ۷ هزار و ۱۰۰ تن افزایش یافته است و در بخش کارخانجات ذوب نیز با تلاش بی‌وقفه به عدد ۲۲۴ هزار تن آنُد دست یافتیم.

وی با اشاره به اینکه امسال سال تولید است، عنوان کرد: حداکثر تولید ما در زمینه تولید کاتد است که سال قبل ۱۸۳ هزار تن در مجتمع مس سرچشمه بوده و امسال این آمار به ۱۹۷ هزار تن افزایش یافته و با توجه به مشکلات عدیده و تحریم‌ها این عدد بی‌نظیر است.

معاون بهره‌برداری مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در همین زمینه ادامه داد: با تمام مشکلاتی که در سال جاری وجود داشت تولید ۲۹۶ هزار مکاتد در شرکت ملی صنایع مس ایران ثبت شد.

فاضلی بیان کرد: اعتقاد دارم تولید مستمر الزاماتی از جمله پایش مستمر نیروی انسانی، فرایندها و تجهیزات و پایش اقتصاد کار را می‌طلبد و در این مسیر باید حواسمان به هزینه‌ها و خرج کردمان باشد. همه تلاش همکاران من در واحدها این است که عشق به کار ایجاد کنیم و این کار را انجام دادیم.

وی خاطرنشان کرد: سیاست مدیریت ارشد شرکت ملی صنایع مس ایران تولید یک میلیون تن کاتد است و تمام تلاش کسانی که در خط تولید کار می‌کنند هم این است که به این هدف مهم برسیم.

لینک کوتاه : https://rafsanjanfarda.ir/?p=3084

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.