تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
6

دوره آموزشی «ستاره‌های زمین» در رفسنجان برگزار می شود

  • کد خبر : 3689
  • 16 اردیبهشت 1402 - 13:33
دوره آموزشی «ستاره‌های زمین» از ۲۳ اردیبهشت‌ماه در رفسنجان برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و شرکت در دوره می‌توانند با شماره ۰۹۹۱۷۳۳۸۲۲۱ تماس بگیرند.

به گزارش رفسنجان فردا؛ مسئول دارالقرآن اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان از برگزاری دوره عمومی تربیت مربی جلسات خانگی قرآن با نام «ستاره‌های زمین» در رفسنجان خبر داد و گفت: این دوره از سوی شورای اندیشه‌ورز قرآنی رفسنجان و با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری رفسنجان برگزار می‌شود.

عرب تصریح کرد: دانش‌‌افزایی و مهارت‌افزایی مربیان بالقوه و بالفعل برای جلسات خانگی قرآن، ترویج این سنت مذهبی و ملی، ایجاد انس با قرآن، بسترسازی و ظرفیت‌سازی به‌منظور مشارکت حداکثری در کنش‌های قرآنی از جمله اهداف برگزاری این دوره است.

وی با بیان اینکه این دوره برای شرکت‌کنندگان رایگان است و ویژه فعالان قرآنی و مربیان جلسات خانگی قرآن رفسنجان می‌شود، اظهار کرد: این دوره به‌صورت مجازی و حضوری برگزار و در پایان به شرکت‌کنندگان مدرک اعطا می‌شود.

مسئول دارالقرآن اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان افزود: در این دوره آموزشی موضوعاتی از قبیل احکام قرآن، چرایی و چگونگی جلسات خانگی قرآن، مهارت‌های مربیگری، مهارت‌های ارتباط مؤثر، فن‌بیان، جمع‌خوانی صلوات‌های قرآنی، کارگاه عملی انواع جلسه خانگی قرآن و محافل تجربه، از سوی اساتید کشوری تدریس می‌شود.

عرب در پایان گفت: دوره آموزشی «ستاره‌های زمین» از ۲۳ اردیبهشت‌ماه در رفسنجان برگزار می‌شود و علاقه‌مندان شرکت در دوره برای ثبت‌نام می‌توانند با شماره ۰۹۹۱۷۳۳۸۲۲۱ تماس بگیرند.

لینک کوتاه : https://rafsanjanfarda.ir/?p=3689

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.