تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
6

درخشش بانوی کارآفرین رفسنجانی در کنگره بانوان تاثیرگذار

  • کد خبر : 2173
  • 09 بهمن 1401 - 10:30
درخشش بانوی کارآفرین رفسنجانی در کنگره بانوان تاثیرگذار
مژده سرچشمه پور بانوی کارآفرین و نمونه شهرستان رفسنجان که از سال ۱۳۹۲ در زمینه تولید و عرضه داروهای گیاهی و توسعه کسب وکار فعالیت می کند، به عنوان تنها نماینده استان از سوی وزارت جهاد کشاورزی در نمایشگاه جانبی کنگره بانوان تأثیرگذار حضور یافت.

به گزارش رفسنجان فردا؛ مژده سرچشمه پور بانوی کارآفرین و نمونه شهرستان رفسنجان که از سال ۱۳۹۲ در زمینه تولید و عرضه داروهای گیاهی و توسعه کسب وکار فعالیت می کند، به عنوان تنها نماینده استان از سوی وزارت جهاد کشاورزی در نمایشگاه جانبی کنگره بانوان تأثیرگذار حضور یافت.

در این کنگره جهانی که میهمانانی از ۹۰ کشور جهان و ۳۰۰ بانوی تاثیرگذار در تهران برگزار شد، مژده سرچشمه پور موفق به دریافت لوح و تندیس کنگره شد.

کارآفرین مؤثر رفسنجانی به دلیل فراهم نمودن زمینه کاشت ۴۰ نوع گیاه دارویی در سطح کشور موفق به دریافت عناوین مختلف استانی و ملی شده است و بیش از ده ها فرصت شغلی برای کارجویان و متقاضیان اشتغال در شهرستان به وجود آورده است.

وی که عنوان بانوی آینده پژوه کشور را نیز به خود اختصاص داده است، با هدف ایجاد اشتغال پایدار در روستاها و فراهم نمودن زمینه فعالیت برای زنان، ضمن گسترش مشاغل خانگی، اقدام به آموزش نحوه کاشت و پرورش گیاهان دارویی نموده و تاکنون در صدها نمایشگاه داخلی و خارجی حضور یافته است.

دریافت گواهی کیفیت و مشتری مداری از سازمان بین المللی استاندارد (ISO) و اصالت نامه مدیریت در تراز جهانی از دیگر عناوین شرکت شاهین طب رفسنجان است که به همت مدیر جوان و باانگیزه رفسنجانی و به واسطه فعالیت گسترده وی در زمینه کاشت سبزیجات و گیاهان دارویی به دست آمده است.

برگزاری سمینارهای تخصصی کارآفرینی، ارائه مشاوره برای توسعه محصولات کشاورزی در شهرهای مختلف استان کرمان و فراوری محصولات گیاهی و خانگی با هدف ایجاد انگیزه در کشاورزان و علاقمندان به منظور اشتغالزایی برای عموم به ویژه بانوان از عمده فعالیت های مژده سرچشمه پور بوده است.

تأسیس مؤسسه مشاور شغلی و کاریابی مهارت و برگزاری دوره های آموزشی برای کارجویان به منظور ایجاد اشتغال و احیاء شرکت های خصوصی از دیگر اقدامات مژده سرچشمه بانوی کارآفرین رفسنجانی است که منجر به اشتغالزایی دائم برای بیش از ۱۱ هزار نفر شده است.

نیازسنجی از شرکت ها و ارائه آموزش های مهارتی به یک هزار و ۲۰۰ نفر در کنار مشاوره های فردی و گروهی به علاقمندان و افراد جویای کار از دیگر اقدامات این مرکز کاریابی بوده است که به واسطه آن بسیاری از جوانان و افراد فاقد شغل به بازار کار معرفی شده اند.

لینک کوتاه : https://rafsanjanfarda.ir/?p=2173

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.