تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
2

خوش رفتاری همراه با حفظ اقتدار از مولفه های مردم داری پلیس هستند

  • کد خبر : 961
  • 10 خرداد 1401 - 10:23
خوش رفتاری همراه با حفظ اقتدار از مولفه های مردم داری پلیس هستند
نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از تلاش و زحمات شبانه روزی پلیس این شهرستان، خوش رفتاری همراه با حفظ اقتدار را از مولفه های مردم داری پلیس برشمرد.

به گزارش رفسنجان فردا به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، حجت الاسلام “حسین جلالی” در نشستی با کارکنان انتظامی شهرستان رفسنجان بیان کرد: افتخار است که انسان بین دو لشکر کفر و ایمان، یزیدیان و حسینیان، مدال لشکر حسینی را داشته باشد.
نماینده مردم شهرستان رفسنجان ادامه داد: هیچ چیزی در این دنیا خارج از سبب و اسباب نیست یعنی هنگامی که امام زمان ظهور کند، لشکر و نیروهای انتظامی و امنیتی حکومتشان، شما کارکنان مقتدر و غیور هستید.
حجت الاسلام “جلالی” با اشاره به پلیس مقتدر و مردم دار بیان کرد: رفتار و منش کارکنان انتظامی با یک تعارض وتضاد همراه است، یعنی کارکنان خدوم و زحمتکش این فرماندهی باید در خوش رفتاری با مردم مراقب باشند که اقتدار نظامی شکسته نشود که مجموعه انتظامی شهرستان رفسنجان با مدیریت خوب سرهنگ “نجفی” از کارنامه قابل قبولی در این حوزه برخوردار بوده است.
“جلالی” افزود: با توجه به آمارهای ارائه شده توسط مجموعه انتظامی نسبت به سال قبل از کاهش جرائم بسیار خوبی برخوردار بودیم و به لطف خدای متعال و تلاش بی‌وقفه کارکنان پلیس از افزایش جرائم جلوگیری شده است که این مولفه به صورت محسوس در شهرستان قابل لمس است.
نماینده مردم رفسنجان در مجلس با تاکید بر به روز رسانی سیستم های هوشمند حوزه انتظامی اظهار داشت: پلیس می تواند با همکاری مرکز نوآوری در سطح استان با جمع‌آوری نخبگان خود از هوش مصنوعی در مسائل امنیتی استفاده کند.

لینک کوتاه : https://rafsanjanfarda.ir/?p=961

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.