تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024
5

حمایت از آثار برگزیده نخستین رویداد آموزشی – تولیدی داستان مصور دفاع مقدس

  • کد خبر : 6252
  • 28 اردیبهشت 1403 - 12:52
حمایت از آثار برگزیده نخستین رویداد آموزشی – تولیدی داستان مصور دفاع مقدس
مدیر روابط عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان از اعلام آمادگی برای حمایت از آثار برگزیده در رویداد داستان مصور دفاع مقدس استان کرمان خبر داد.

به گزارش رفسنجان فردا، مسلم علی مهدی با حضور در جمع تیم های شرکت کننده نخستین رویداد آموزشی – تولیدی داستان مصور دفاع مقدس، با تحسین آثار هنرجویان شرکت کننده در رویداد که برگرفته از داستان شهدای استان کرمان است، آثار و موضوعات را خوب ارزیابی کرد.

وی با بیان اینکه مسیر تعیین شده برای این رویداد، مسیر رشد و آموزش است، افزود: ممکن است کارها بعضاً نقاط قوت و ضعف داشته باشد ولی در مجموع اتفاق خیلی خوبی برای بچه ها بود که ادامه آن می تواند آن ها را برای تولید محتواهای خوب و اثرگذار آماده کند.

مدیر روابط عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان از اعلام آمادگی برای حمایت از آثار برگزیده رویداد داستان مصور دفاع مقدس استان کرمان خبر داد و گفت: اگر کامیک ها برای فضای مجازی مناسب باشند و قابلیت انتشار داشته باشند، پشتیبانی می شوند تا محتوا در فضای مجازی هم به خوبی دیده شود.

نخستین رویداد آموزشی – تولیدی کامیک(داستان مصور) دفاع مقدس استان کرمان به همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان و با مشارکت روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه، شهرداری رفسنجان، شرکت همگامان مس، کانون پرورش فکری استان کرمان و اتاق بازرگانی رفسنجان از ۲۶ تا ۲۸ اردیبهشت برپا شده است.

لینک کوتاه : https://rafsanjanfarda.ir/?p=6252

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.