تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
6

حضور فعال شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه مس

  • کد خبر : 2371
  • 19 بهمن 1401 - 17:28
مدیر امور انبارها و سفارشات مجتمع مس سرچشمه گفت: با همکاری این شرکت‌ها، علاوه بر اشتغال‌آفرینی و تداوم تولید صنعت مس، از خروج ارز از کشور جلوگیری شده است

به گزارش رفسنجان فردا؛ مدیر امور انبارها و سفارشات مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در حاشیه این نمایشگاه اظهار کرد: در سومین نمایشگاه توانمندی‌ها و نیازمندی‌های مجتمع مس سرچشمه رفسنجان صدها قلم کالاهای موردنیاز و مصرفی که از آن‌ها می‌توان به‌عنوان فرصت‌های سرمایه‌گذاری و دستاوردهای صنعت مس در حوزه بومی‌سازی- چه ملی و چه منطقه‌ای- یاد کرد، عرضه شده است.

عباس زارع بنی‌اسدی با بیان این‌که این رویداد مهم با مشارکت و دعوت از تأمین‌کنندگان بومی شهرستان رفسنجان برگزار شده است، بیان کرد: ۲۰ غرفه از ۳۲ غرفه این نمایشگاه به تولیدکنندگان شهرستان رفسنجان اختصاص یافته و مابقی غرفه‌ها با حضور تولیدکنندگان و فعالان از سایر نقاط استان کرمان و استان‌های تهران، اصفهان، یزد، مرکزی و … برپا شده است.

وی عنوان کرد: در حال حاضر تعداد تأمین‌کنندگان بومی فعال حاضر در شهرستان رفسنجان ۲۲۵ منبع است که نتیجه این مشارکت و همکاری، منجر به خریداری ۱۷۳۱ آیتم از طریق بازرگانی مجتمع و همچنین تأمین و ساخت ۳۵۴ آیتم از طریق حوزه فنی و ساخت بومی‌سازی در سال جاری شده است.

مدیر امور انبارها و سفارشات مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، حوزه‌های ساخت را شامل تراشکاری، ریخته‌گری، تعمیرات، لاستیک، پلیمر، شیمیایی، ابزار دقیق و اسکلت فلزی برشمرد.

زارع بنی‌اسدی با اشاره به حضور فعال شرکت‌های دانش‌بنیان در این نمایشگاه، تصریح کرد: با همکاری این شرکت‌ها، علاوه بر اشتغال‌آفرینی و تداوم تولید صنعت مس، از خروج ارز از کشور جلوگیری شده است.

مدیر امور انبارها و سفارشات مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در پایان تأکید کرد: این نمایشگاه می‌تواند فرصت بسیار خوبی جهت شناسایی نیازهای صنعت مس به‌منظور سرمایه‌گذاری و اشتغال‌آفرینی در سطح بومی منطقه بویژه شهرستان رفسنجان باشد.

لینک کوتاه : https://rafsanjanfarda.ir/?p=2371

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.