تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
3

حضور شهرستان های رفسنجان و انار در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران

  • کد خبر : 2041
  • 26 دی 1401 - 22:25
حضور شهرستان های رفسنجان و انار در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران
جلسه هماهنگی و برنامه ریزی شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران، با حضور فرمانداران شهرستان های رفسنجان و انار و بخشداران تابعه در هتل جهانگردی رفسنجان برگزار شد.

به گزارش رفسنجان فردا، مهندس رضایی فرماندار رفسنجان در این جلسه از برنامه ریزی شهرستان های رفسنجان و انار برای حضور در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران خبر داد و گفت: با توجه به ثروت آفرین بودن صنعت گردشگری حضور در این رویداد بین المللی ضرورت دارد.

وی با اشاره به محدودیت های منابع آبی و لزوم تکیه بر سایر صنایعی مانند گردشگری، گفت: بایستی اتکا به منابع آبی را کم کرد و در این راستا گردشگری به دلیل عدم وابستگی به منابع ابی می تواند مورد توجه قرار گیرد.
فرماندار رفسنجان ادامه داد: رفسنجان و انار به عنوان ویترین استان کرمان در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشکری تهران، نقاط گردشگری را ارائه و معرفی خواهند کرد.
فرماندار انار در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران در رفسنجان، محور انار را از پرتردد ترین محورها در کشور دانست و از راه اندازی مجتمع های خدمات رفاهی در این مسیر خبر داد.
مهندس صالحی با اشاره به گستردگی حوزه گردشگری، گفت: تاکنون ۱۰۰ میلیارد تومان در بخش خصوصی برای ایجاد مجتمع های خدماتی رفاهی گردشگری سرمایه گذاری شده است.
وی امامزاده صالح انار و قلعه ساسانی در شهر انار را از مهم ترین جاذبه های این شهرستان دانست و افزود: شهرستان انار با دارا بودن روستاهای هدف گردشگری مثل بیاض و شاهم آباد می توانند کریدور گردشگری استان را تشکیل دهند.

لینک کوتاه : https://rafsanjanfarda.ir/?p=2041

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.