تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024
4

جزئیات اصلاحات جدید در آزمون جذب نیروی شرکت صنایع مس افق کرمان اعلام شد

  • کد خبر : 4890
  • 29 مرداد 1402 - 23:50
امروز طی جلسه‌ای اصلاحات جدیدی در آزمون جذب نیروی شرکت صنایع مس افق کرمان صورت گرفت.

به گزارش رفسنجان فردا؛ اخیرا به‌منظور جذب و تامین نیروی انسانی برای ارائه خدمات در مجتمع مس سرچشمه‌ رفسنجان و مجتمع مس شهربابک از بین واجدین شرایط از طریق برگزاری آزمون کتبی و مصاحبه، دعوت به ثبت‌نام شده است.

طی این آزمون، از ۶۶۴ نفر نیروی انسانی با مدرک تحصیلی دیپلم، فوق‌دیپلم و کارشناسی برای ارائه خدمات در مجتمع‌های یادشده دعوت به همکاری خواهد شد.

براساس این گزارش، در راستای رفع دغدغه‌های مردم و مسئولان شهرستان رفسنجان، ظهر امروز با حضور حجت‌الاسلام عسکری امام‌جمعه و مهندس رضایی فرماندار رفسنجان، دکتر باقری معاون منابع انسانی شرکت ملی صنایع مس ایران و مهندس محققی مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، و برخی از مدیران ذی‌ربط، جلسه‌ای برگزار شد و در رابطه با آزمون مذکور، تصمیماتی اتخاذ گردید و اصلاحات جدیدی صورت گرفت.

براساس اصلاحات جدید، در مقطع لیسانس درخصوص بومیان رفسنجان، انار و پاریز برای مجتمع مس سرچشمه و بومیان شهربابک برای مجتمع مس شهربابک، ضریب ۴۰درصد لحاظ خواهد شد. همچنین در مقطع لیسانس، در شرایط مساوی، اولویت با بومیان مناطق دو مجتمع سرچشمه و شهربابک خواهد بود.

گفتنی‌است در اصلاحات قبلی، موضوع سن شرکت‌کنندگان و دغدغه‌های ایثارگران نیز لحاظ شده بود.

متقاضیان می‌توانند از تاریخ ۳۰مردادماه با مراجعه به سایت مرکز آزمون‌های تخصصی دانشگاه صنعتی شریف یا نشانی www.karazmoon.com پس از مطالعه دقیق مفاد آگهی و شرایط اعلامی، برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کنند.

لینک کوتاه : https://rafsanjanfarda.ir/?p=4890

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.