تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
4

تقدیر فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از وزیر بهداشت

  • کد خبر : 674
  • 24 دی 1400 - 20:03
تقدیر فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از وزیر بهداشت
سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تقدیر و تشکر کرد.
به گزارش رفسنجان فردا؛ به نقل از وبدا، این تقدیر  به شرح زیر است:
در پهنه آفاق انسانیت، همواره نام کسانی می درخشد که تمام هستی خویش را با هدفی متعالی نثار نوع دوستی و خدمت به آحاد جامعه به عنوان اوج احترام به کرامت انسانی می پذیرند.
این روزها که به تعبیر رهبر معظم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی با عارضه ی یک بیماری وسیع همه گیر و بین المللی مواجه هستیم؛ خداوند متعال ما را موظف کرده است که نسبت به سلامت مردم احساس مسئولیت کرده و با بهره گیری از تمامی ظرفیت ها و بسیج امکانات موجود بتوانیم هرچه زودتر این بلا را از سر ملت ایران ملت های مسلمان و همه بشریت کم و کوتاه نماییم.
مدافعان سلامت، کادر درمان و همه دستگاه ها و نهادهای انقلابی که در این آزمون دشوار، جهاد فی سبیل الله کرده و موجب قدرتمند نمودن یک ملت شوند، مصداق بارز مسئولیت پذیری، تعهد انسانی و دینی آنها می باشد که بدون تلاش شبانه روزی، صبر و توکل به خداوند متعال، این امر مهم محقق نمی گردید.
بدینوسیله به توصیه ی حدیث شریف: من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق جامه عمل پوشانده و صمیمانه قدردان زحمات شبانه روزی شما و همکاران گرانقدرتان که در قالب طرح بسیج ملی شهید حاج قاسم سلیمانی تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده و تمام توان خود را برای مقابله با ویروس منحوس کرونا به کار گرفته اید، از خداوند متعال آرزوی موفقیت، سربلندی و توفیق روزافزون شمار را در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا، حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) عزیز را خواستارم.
سرلشکر پاسدار حسین سلامی
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
لینک کوتاه : https://rafsanjanfarda.ir/?p=674

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.