تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
7

تشریح خدمات موکب شهدای صنعت مس مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در راهپیمایی ۲۲ بهمن

  • کد خبر : 2594
  • 23 بهمن 1401 - 14:45
تشریح خدمات موکب شهدای صنعت مس مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در راهپیمایی ۲۲ بهمن
محمد مهدی احمدی مسئول موکب شهدای صنعت مس مجتمع مس سرچشمه رفسنجان جزییات خدمات موکب شهدای صنعت مس را تشریح کرد.

به گزارش رفسنجان فردا، احمدی با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و قدردانی از حضور بی نظیر مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، انقلاب اسلامی را مایه افتخار دانست و بر حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب پاک، ارزش ها و آرمان های این نظام تاکید کرد.

محمدمهدی احمدی با ابراز خرسندی از برپای جشن پیروزی انقلاب اسلامی در خیابان های سراسر کشور از ساعات اولیه صبح روز ۲۲ بهمن، گفت: همزمان با سالروز پیروزی انقلاب، موکب های شهرستان رفسنجان از جمله  بی بی شهربانو، اهل بیت(ع)، اداره تبلیغات اسلامی و شهدای صنعت مس رفسنجان خدماتی به راهپیمایان ارائه کردند.

مسئوب موکب شهدای صنعت مس طبخ و توزیع بیش از ۷ هزار صبحانه عدسی، میان وعده کیک و بیش از ۷ هزار پک چای و دمنوش به راهپیمایان را از جمله خدمات این موکب به راهپیمایان عنوان کرد و گفت: ارائه خدمات فرهنگی شامل توزیع  بیش از ۲ هزار بروشور، عکس و تیزرهای مربوط به ۲۲ بهمن، بادکنک، پرچم ایران و جایزه در میان دهه نودی ها و … ازدیگر فعالیت های موکب بود.

احمدی با ابراز امیدواری از خدمت رسانی گسترده به راهپیمایان در سال های آتی، خاطرنشان کرد: موکب شهدای صنعت مس با برپایی کلاس نقاشی برای کودکان، میزبان بیش از ۲۳۰ کودک بود که با ترسیم نقاشی های مربوط به پیروزی انقلاب و پرچم و … جوایزی به آنان تعلق گرفت.

لینک کوتاه : https://rafsanjanfarda.ir/?p=2594

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.