تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
4

تبلیغات محیطی غیرمجاز در رفسنجان جمع آوری و پاکسازی شود

  • کد خبر : 1798
  • 29 آذر 1401 - 10:07
معاون خدمات‌شهری شهرداری رفسنجان اعلام کرد: شهروندان و صنوف مختلف رفسنجانی به مدت یک‌ هفته فرصت دارند نسبت به پاکسازی تبلیغات خود اقدام کنند، در غیر این‌ صورت توسط نیروهای خدمات شهری انجام خواهد گرفت و صاحبان تبلیغات جریمه خواهند شد.

به گزارش رفسنجان فردا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، احمد غلامحسینی با اشاره به دیوارنویسی تبلیغاتی و نصب برچسب‌های مختلف روی دیوارهای شهر ، گفت: این موضوع به یکی از مهمترین معضلات شهری تبدیل شده است که علاوه‌ بر نازیبایی محیط شهری، با ایجاد نارضایتی در میان شهروندان حقوق آن‌ها را نیز پایمال می‌کند.

معاون خدمات شهری شهرداری رفسنجان ادامه داد: بر اساس ماده ۹۲ قانون شهرداری‌ها، نوشتن هر نوع مطلب یا الصاق هر نوشته‌ای روی دیوارها در معابر عمومی به جز اماکنی که شهرداری آنها را مجاز شناخته، ممنوع بوده و هرگونه نصب تبلیغات و دیوار نویسی‌های غیرمجاز نقض آشکار حقوق شهروندی است و به طور قانونی با آن برخورد می‌شود.

وی بیان کرد: از شهروندان و صنوف مختلف تقاضا می‌شود به منظور افزایش زیبایی محیط شهری از نصب برچسب دیوارنویسی در فضاهایی به غیر از فضاهای تعیین شده و مجاز خودداری کنند.

غلامحسینی اضافه کرد: بر اساس ضوابط، شهروندان و صنوف مختلف رفسنجانی به مدت یک‌هفته فرصت دارند نسبت به پاکسازی تبلیغات خود اقدام کنند و درغیراین‌صورت، توسط نیروهای خدمات شهری انجام خواهد گرفت و صاحبان تبلیغات جریمه خواهند شد.

لینک کوتاه : https://rafsanjanfarda.ir/?p=1798

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.