تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
4

بزرگترین کارخانه سولفات آمونیوم کشور در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان راه‌اندازی می‌شود

  • کد خبر : 3384
  • 16 فروردین 1402 - 0:08
بزرگترین کارخانه سولفات آمونیوم کشور در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان راه‌اندازی می‌شود
مدیرکارخانه سولفات آمونیوم رفسنجان گفت: بزرگترین کارخانه سولفات آمونیوم کشور در منطقه ویژه رفسنجان در حال تجهیز کارگاه است و به زودی راه‌اندازی خواهدشد.

به گزارش رفسنجان فردا و به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان، دهمین سه‌شنبه‌های صنعتی منطقه ویژه به منظور بازدید از واحدهای صنعتی با حضور روح الله بهرامشاهی مدیرعامل برگزار شد.

دیدار با مهندس علی بساوند مدیر کارخانه سولفات آمونیوم و کسب اطلاع از مراحل ساخت و راه‌اندازی کارخانه سولفات آمونیوم که فرصتی ارزشمند در راستای تأمین نیازهای اساسی کشور است، از اهم برنامه های بازدید امروز بود.

علی بساوند مدیر کارخانه با بیان اینکه طرح توسعه کارخانه نیز جزو برنامه های پیشرو است؛ اضافه کرد: با راه اندازی این کارخانه، تولیدات علاوه بر تامین نیازهای داخل کشور به سایر کشورها نیز صادر می شود.

مدیر کارخانه سولفات آمونیوم با اشاره به نیاز سالانه این کارخانه به ۲۸ هزار تن اسید، بیان کرد: در فاز اول این این کارخانه ۶۰ هزار تن سولفات آمونیوم گرانول و در فاز دوم ۳۰ هزار تن سولفات آمونیوم کریستال تولید خواهد شد.

وی از اشتغالزایی ۲۰۰ نفر در این کارخانه خبر داد و تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود طی ۴ تا ۵ ماه آینده این کارخانه به بهره‌برداری می‌رسد.

لینک کوتاه : https://rafsanjanfarda.ir/?p=3384

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.