تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024
3

برپایی کارگاه های آموزشی رویداد داستان مصور دفاع مقدس

  • کد خبر : 6248
  • 27 اردیبهشت 1403 - 12:43
برپایی کارگاه های آموزشی رویداد داستان مصور دفاع مقدس
معاون هنری و سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان از برگزاری کارگاه‌های آموزشی تخصصی در جریان رویداد کمیک(داستان مصور) دفاع مقدس استان در رفسنجان خبر داد.

به گزارش رفسنجان فردا، ابوذرحسینی نسب اظهار کرد: کارگاه‌های آموزشی تئوری و عملی رویداد آموزشی – تولیدی کمیک(داستان مصور) دفاع مقدس همزمان با شروع رویداد با حضور استاد سیدمصطفی حسینی تصویرگر از ۲۶ اردیبهشت در خانه حاج آقاعلی شروع شده است و تا ظهر روز جمعه ۲۸ اردیبهشت ادامه دارد.

وی افزود: در کارگاه های تئوری، ویژگی های داستان نویسی کمیک، انواع پنل و استفاده از آن ها در خدمت روایت داستان کمیک، اهمیت تسلط بر پرسپکتیو برای طراح کمیک، جوهرکاری و روش های رنگ آمیزی سریع کمیک به شرکت کنندگان آموزش داده می شود.

معاون هنری و سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان با اشاره به اینکه هنرجویان در این کارگاه ها با شخصیت ها و سوژه های دفاع مقدس آشنا می شوند، تصریح کرد: با پایان جلسات تئوری، شرکت کنندگان در قالب تیم های سه تا پنج نفره به صورت عملی به اجرای کمیک می پردازند.

رویداد آموزشی – تولیدی «تفحص» به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان با مشارکت روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، شهرداری رفسنجان، شرکت همگامان مس، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان از ۲۶ تا ۲۸ اردیبهشت در خانه حاج آقاعلی رفسنجان برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://rafsanjanfarda.ir/?p=6248

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.