تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
4

برپایی نشست هم‌اندیشی با مسئولین هیأت های ورزشی رفسنجان

  • کد خبر : 920
  • 02 خرداد 1401 - 16:59
برپایی نشست هم‌اندیشی با مسئولین هیأت های ورزشی رفسنجان
جلسه مشترک مدیران ورزشی شهرداری با مسئولین هیأت های ورزشی شهرستان پیرامون برپایی سومین المپیاد ورزشی محلات برگزار شد.

به گزارش رفسنجان فردا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، در جلسه هم اندیشی با هیأت های ورزشی که مهندس کهنوجی شهردار، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس، رئیس اداره ورزش و جوانان نیز حضور داشتند، پیرامون جزییات برگزاری سومین المپیاد ورزشی محلات بحث و تبادل نظر شد.

در این جلسه مهندس کهنوجی شهردار رفسنجان با بیان اینکه باشگاه ورزشی در راستای سیاست های مدیریت شهری برای توسعه ورزش راه اندازی شده و فعالیت خواهد کرد، گفت: مدیریت شهری از رشته های ورزشی پایه در محلات حمایت می کند.

وی المپیاد ورزشی محلات را فرصت مناسبی برای مشارکت همگانی مردم در حوزه ورزش دانست و افزود: امیدواریم با حمایت باشگاه صنعت مس رفسنجان و همراهی هیأت های ورزشی شاهد برگزاری با کیفیت سومین دوره المپیاد ورزشی محلات باشیم.

شهردار رفسنجان هم چنین از انجام مقدمات اولیه برای راه اندازی دهکده ورزشی خبر داد و گفت: شهرداری رفسنجان در زمینه استعدادیابی و آموزش به ورزشکاران و علاقمندان نیز فعالیت خواهد کرد.

حسین پورمحمدی مدیر باشگاه ورزشی شهرداری رفسنجان نیز با اشاره به رویکرد جدید مدیریت شهری در ارتقاء ورزش پایه در محلات، اظهار کرد: باشگاه ورزشی شهرداری در چهار حوزه ورزش پرسنلی، همگانی، محلات و حرفه ای فعالیت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه شروع فعالیت باشگاه ورزشی با برگزاری سومین دوره المپیاد ورزشی محلات با حضور ۲۰ هیأت خواهد بود، گفت: المپیاد ورزشی از سالروز ولادت امام رضا علیه السلام آغاز و تا عید سعید غدیر خم ادامه خواهد داشت.

در این جلسه هم چنین حکم انتصاب پهلوان منصور پورمیرزایی به عنوان مشاور ورزشی شهردار رفسنجان به وی تقدیم شد.

لینک کوتاه : https://rafsanjanfarda.ir/?p=920

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.