تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
14

برنامه های هفته بسیج در رفسنجان با شعار «بسیج خدمتگزار ملت ایران» برگزار می شود

  • کد خبر : 1505
  • 26 آبان 1401 - 17:50
برنامه های هفته بسیج در رفسنجان با شعار «بسیج خدمتگزار ملت ایران» برگزار می شود
سرهنگ پساوند با بیان اینکه برنامه های هفته بسیج در سال جاری با شعار محوری «بسیج خدمتگزار ملت ایران» برگزار می شود، گفت: ارائه تصویر حقیقی بسیج با معرفی هنرمندانه خدمات به مردم از سیاست های هفته بسیج است.

به گزارش رفسنجان فردا، صبح امروز جمعی از اصحاب رسانه از پروژه های آبرسانی قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام سپاه در رفسنجان دیدن کردند.

در این بازدید که با حضور سرهنگ بساوند فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رفسنجان و سرهنگ دوم ابراهیمی مسئول بسیج سازندگی سپاه برگزار شد، جزییات پروژه ها تشریح گردید.

سپس سرهنگ پساوند در نشست خبری با بیان اینکه برنامه های هفته بسیج در سال جاری با شعار محوری «بسیج خدمتگزار ملت ایران» برگزار می شود، گفت: ارائه تصویر حقیقی بسیج با معرفی هنرمندانه خدمات به مردم از سیاست های هفته بسیج است.

وی معرفی الگوهای بسیج و طراحی و تدوین فعالیت های رویدادمحور با ویژگی های امیدافرینی، مشکل گشایی و خدمت رسانی و انسجام بخشی را از دیگر اهداف هفته بسیج عنوان کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رفسنجان از پیش بینی برنامه های هفته بسیج متناسب با روزشمار هفته خبر داد و گفت: افتتاح چهار پایگاه مقاومت، برگزاری همایش اقتدار بسیج با حضور گردان های امنیتی و رزمی، پخش بازی های تیم ملی در جام جهانی با هماهنگی شهرداری در بوستان های شهر از جمله این برنامه هاست.

سرهنگ پساوند ادامه داد: گلباران قبور شهدا با حضور مسئولین و خانواده شهدا، حضور حلقه های صالحین و سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه و تقدیر از بسیجیان نمونه شهرستان و نخبه از دیگر برنامه های هفته بسیج است.

تولید محتوا برای فضای مجازی با محوریت سبک زندگی اسلامی و برگزاری پویش با شعار هفته بسیج، برپایی جلسات روشنگری و بصیرت افزایی و برگزاری از دیگر برنامه هایی بود که فرمانده سپاه رفسنجان به ان اشاره کرد.

وی ادامه داد: برپایی میز خدمت جهادی در مصلاهای نماز جمعه، برگزاری رزمایش امر به معروف و نهی از منکر، سرکشی و تجلیل از خانواده شهدا، برگزاری مسابقات و رویدادهای ورزشی، برپایی یادواره شهدا و نمایشگاه فعالیت ها و خدمات بسیج از دیگر برنامه های هفته بسیج است.

سرهنگ پساوند هم چنین از برگزاری اردوی جهادی پزشکی، ارائه مشاوره حقوقی به خانواده ها و زوج های جوان به صورت رایگان خبر داد و گفت: برگزاری رزمایش کمک مؤمنانه و شب شعر، برپایی اردوی راهیان نور و دیدار با رزمندگان و جانبازان نیز از دیگر برنامه های هفته بسیج در رفسنجان است.

عکاس: مهنازشریفی

 

لینک کوتاه : https://rafsanjanfarda.ir/?p=1505

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.