تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
6

برترین های مسابقه عکاسی «گرمای حضور» معرفی و تقدیر شدند

  • کد خبر : 2170
  • 05 بهمن 1401 - 13:47
در مسابقه عکس «گرمای حضور» در بخش موبایلی احمد عابدینی نفر اول و علی اکبر زمانی نفر سوم و در بخش دوربینی بهرخ امیری، حسین ظهروند و مهدی علیپور به ترتیب عناوین اول تا سوم این رویداد را کسب کردند.

به گزارش رفسنجان فردا؛ مراسم اختتامیه نمایشگاه و مسابقه عکاسی «گرمای حضور» (تشییع پیکر مطهر شهید گمنام رفسنجان) با حضور رئیس شورای شهر ، معاون فرماندار، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر ، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مسئولین و هنرمندان در سالن شهید زکریا برگزار شد

در این مراسم از محسن خلیلی به خاطر فیلم کوتاه «چشم به راه» ویژه تشییع پیکر شهید گمنام و همچنین از مهناز شریفی، فاطمه محمدی، فاطمه عظیمی زاده، پیام ثانی، مجتبی نقی زاده، سعیده بازمانده، محمدجواد طالبی، رضا ساجدی و ایرج علیپور منتخبین عکس این نمایشگاه تجلیل گردید.

در مسابقه عکس «گرمای حضور» در بخش موبایلی احمد عابدینی نفر اول و علی اکبر زمانی نفر سوم و در بخش حرفه ای بهرخ امیری، حسین ظهروند و مهدی علیپور به ترتیب عناوین اول تا سوم این رویداد را کسب کردند.

این مراسم به همت معاونت هنری شهرداری برگزار شد و با اجرای گروه سرود دانش آموزان دبیرستان پسرانه علوی، سخنرانی رؤسای شورای شهر و بنیاد شهید شهرستان و روایتگری حسن بهرامی، شعر خوانی و تجلیل از خانواده های شهید مفقودالاثر رفسنجان و عوامل اجرایی این نمایشگاه همراه بود.

شایان ذکر است، مسابقه «گرمای حضور» ویژه تشییع شهید گمنام از سوم تا ششم دی ماه امسال در رفسنجان برگزار گردید که آثار برتر این مسابقه در فرهنگسرای جوان به مدت یک هفته به نمایش گذاشته شد.

لینک کوتاه : https://rafsanjanfarda.ir/?p=2170

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.