تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
5

اولین نمایندگی صندوق پژوهش و فناوری صنعت ماشین سازی در منطقه ویژه درحال راه اندازی است

  • کد خبر : 1965
  • 17 دی 1401 - 22:43
اولین نمایندگی صندوق پژوهش و فناوری صنعت ماشین سازی در منطقه ویژه درحال راه اندازی است
روح الله بهرامشاهی در دیدار با اصغر پورمحمدی مشاور رسانه ملی، گفت: با سهامداری بانک رسالت و معاونت علمی پژوهشی ریاست جمهوری این نمایندگی راه اندازی شده و درحال فعالیت است.

به گزارش رفسنجان فردا، به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان، دکتر علی اصغر پورمحمدی ضمن ابراز خرسندی از فعالیت های صورت گرفته، حضور خود را در منطقه ویژه رفسنجان در راستای توسعه منطقه و کمک به آزادسازی ظرفیت ها دانست.

روح الله بهرامشاهی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان نیز با بیان اینکه اولین نمایندگی صندوق پژوهش و فناوری صنعت ماشین سازی در منطقه ویژه درحال راه اندازی است، گفت: با سهامداری بانک رسالت و معاونت علمی پژوهشی ریاست جمهوری این نمایندگی راه اندازی شده و درحال فعالیت است.

بهرامشاهی اضافه کرد: این صندوق انواع ضمانت نامه ها و با ودیعه کمتر از بانک به خط تولید کمک می‌کند و اگر شرکت دانش بنیان یا خیلی بزرگ باشد مقدار ودیعه نیز کمتر خواهد بود.

وی به مزیت های این صندوق پرداخت و بیان داشت: بعد از یک ماه از پول بلوکه شده میتوان وام با بهره ۲ درصد گرفت. همچنین با یک بار ثبت نام در سامانه نیاز به ثبت نام مجدد نیست و با یک تماس میتوان مجدد از خدمات استفاده کرد.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان با اشاره به اولین بستر سرمایه‌گذاری جمعی در کسب و کار‌های تولیدی و صادراتی با نام حلال‌فاند ایراد کرد: حلال‌فاند با رعایت موازین قانونی و شرعی و با ارائه ضمانت‌نامه‌‌ معتبر از «صندوق‌های پژوهش و فناوری» برای هر پروژه، بستری امن و مطمئن برای سرمایه‌گذاری در کسب و کار‌های مولد (تولیدی و صادراتی) فراهم آورده است.

بهرامشاهی تصریح کرد: سود در حلال‌فاند، سودی معقول و بالاتر از سود بانکی است و بر اساس قرارداد شرعی «فروش اقساطی» قطعی می‌باشد و همچنین طبق ضمانت‌نامه بازپرداخت سود و اصل سرمایه تضمینی است در نتیجه هیچ خطری اصل سرمایه و حتی سود را تهدید نمی‌کند.

لینک کوتاه : https://rafsanjanfarda.ir/?p=1965

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.