تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
2
شهردار رفسنجان:

اولین بوستان ویژه معلولان در شهر احداث خواهد شد

  • کد خبر : 1235
  • 28 مهر 1401 - 11:14
اولین بوستان ویژه معلولان در شهر احداث خواهد شد
مجید کهنوجی گفت: احداث این بوستان می‌تواند گامی در راستای مناسب‌سازی امکانات برای توان‌خواهان و معلولان شهر باشد.

رفسنجان فردا/ به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، مهندس کهنوجی در دیدار جمعی از اعضای کانون نابینایان شهرستان رفسنجان، اظهار کرد: وجود استعداد و توانایی‌های حیرت انگیز نابینایان در عرصه‌های مختلف بر کسی پوشیده نیست و معلولیت دلیل محدودیت در شکوفایی استعداد و مهارت نیست.

شهردار رفسنجان مناسب‌سازی فضای شهری را گامی موثر در رسیدن به حقوق شهروندی نابینایان برشمرد و افزود: افراد دارای معلولیت نیاز دارند در اجتماع حضور یابند و کارهای روزمره خود را انجام دهند، بنابراین مناسب‌سازی فضای عمومی امری ضروری ست.

وی در ادامه به تعامل اداره بهزیستی با معاونت شهرسازی در امر مناسب سازی فضای شهری و بوستان ویژه معلولان تاکید کرد و گفت: رفسنجان یکی از پایلوت‌های اجرای «شهر بدون مانع» در استان کرمان است.

مجید کهنوجی به مطالبه یکی از توان‌خواهان مبنی بر احداث سالن ورزشی برای این قشر پاسخ داد و گفت: زمینی برای احداث سالن ورزشی در اختیار آنان قرار خواهیم داد.

وی همچنین از احداث بوستان ویژه معلولان در این شهر خبر داد و با بیان اینکه طراحی این بوستان می‌تواند توسط خود معلولان به بهترین شکل انجام شود، گفت: احداث این بوستان می‌تواند گامی در راستای مناسب‌سازی امکانات برای توان‌خواهان و معلولان شهر باشد.

لینک کوتاه : https://rafsanjanfarda.ir/?p=1235

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.