تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
2

امضای تفاهم نامه همکاری منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان با دانشگاه آزاد کرمان

  • کد خبر : 1324
  • 03 آبان 1401 - 20:41
امضای تفاهم نامه همکاری منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان با دانشگاه آزاد کرمان
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کرمان، تفاهم نامه همکاری در زمینه های علمی، پژوهشی و فناوری امضا کرد.

به گزارش رفسنجان فردا به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان؛ به منظور تقویت و توسعه همکاری فی ما بین و با هدف دسترسی و بکارگیری دانش فنی و فناوری روزآمد در اجرای طرح های پژوهشی، مطالعاتی، توسعه‌ای، کاربردی، مشاوره ای، آموزشی، سرمایه گذاری در صنایع مختلف و دانش بنیان در موضوعات مرتبط با نیازهای منطقه ویژه به منظور دستیابی به دانش مربوطه و فناوری های مورد نیاز منطقه ویژه، تفاهم نامه ای میان منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان و دانشگاه آزاد کرمان امضا شد.

طبق این تفاهم منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان متعهد شد تا در رابطه با پروژه های تحقیقاتی مرتبط و مورد نیاز خود با محفوظ داشتن مقررات خود، این دانشگاه را در الویت نسبی قرار دهد.

هم چنین در زمینه تولید خودروهای الکتریکی و سایر الویت های منطقه ویژه و دانشگاه، طرفین متعهد شدند تمامی ظرفیت های علمی و سرمایه گذاری از سوی دانشگاه و امکانات آب، برق و گاز برای اجرای تحقیقات و پژوهش ساخت نمونه اولیه و آزمایشگاهی از سوی منطقه ویژه برای تولید انبوه را در اختیار دانشگاه و شرکت های وابسته قرار دهند.

لینک کوتاه : https://rafsanjanfarda.ir/?p=1324

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.