تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
3

افزایش سرانه فضای سبز رفسنجان به ۲۲ متر مربع

  • کد خبر : 2200
  • 12 بهمن 1401 - 22:29
افزایش سرانه فضای سبز رفسنجان به ۲۲ متر مربع
شهردار رفسنجان از افزایش سرانه فضای سبز از ۱۹.۵ به ۲۲ مترمربع و بالاتر از میانگین تعریف شده خبر داد و گفت: گسترش، حفظ و نگهداری فضای سبز شهری از دغدغه های مهم مدیریت شهری بوده و احداث بوستان های محله ای در همین راستا اجرا شده است.

مهندس کهنوجی عصر امروز در نشست خبری به مناسبت دهه فجر ، با بیان اینکه روزانه ۷۰ هزار مترمربع از معابر شهری زیرسازی و آسفالت می شود، گفت: با تلاش همکارانم در شهرداری هر روز یک کوچه آسفالت می شود.

وی با اشاره به اینکه حجم اجرای عملیات سنگفرش و پیاده روسازی در رفسنجان بالاست، اظهار کرد: با توجه به مصرف بالای سنگفرش در پروژه های شهرداری، در بسیاری از مواقع شرکت های تولیدکننده جوابگوی نیاز شهرداری نیستند.

شهردار رفسنجان اجرای نزدیک به ۱۳۰ پروژه عمرانی در نقاط مختلف شهر رفسنجان را یک دستاورد دانست.و افزود: پروژه های شهری در جای جای شهر و در همه محلات جریان دارند.

وی از افزایش سرانه فضای سبز از ۱۹.۵ به ۲۲ مترمربع و بالاتر از میانگین تعریف شده خبر داد و گفت: گسترش، حفظ و نگهداری فضای سبز شهری از دغدغه های مهم مدیریت شهری بوده و احداث بوستان های محله ای در همین راستا اجرا شده است.

مهندس کهنوجی با اشاره به آماده سازی سه محل برای جمع آوری و ساماندهی متکدیان در رفسنجان، اظهار کرد: این مجموعه ها در بلوار زائر و بلوار آیت الله هاشمی(ره) واقع شده اند.

شهردار رفسنجان از مشارکت خیریه ها در ساماندهی متکدیان و کودکان کار قدردانی کرد و گفت: به همت خیریه کوثر و خیریه مهرآفرین مراکزی برای معتادان بهبودیافته خانم و آقا درنظر گرفته شده و به دنبال تأمین شغل برای آن ها هستیم.

وی با اشاره به اختصاص بودجه ۲ هزار میلیاردی شهرداری رفسنجان برای سال آینده، تصریح کرد: ۶۰۰ میلیارد تومان از این بودجه برای هزینه های جاری و ۱۴۰۰ میلیارد برای هزینه های عمرانی صرف می شود.

لینک کوتاه : https://rafsanjanfarda.ir/?p=2200

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.