تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024
4

افتتاح همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری کرمان

  • کد خبر : 6195
  • 26 اردیبهشت 1403 - 0:13
افتتاح همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری کرمان
همایش سرمایه گذاری و توسعه نمایشگاه رویداد کرمان آیدکس ۲۰۲۴ با هدف گذر از اقتصاد منابع پایه به دانش و فناوری، با ارائه ۲۵۰ پروژه به ارزش ۲۰۰ هزار میلیارد تومان فرصت سرمایه گذاری و تامین نیازهای توسعه در بخش های مختلف، افتتاح گردید.

به گزارش رفسنجان فردا؛ همایش کرمان آیدکس ۲۰۲۴ در دانشگاه هایتک ماهان کرمان در حالی با حضور معاون رئیس جمهور، سفرای برخی از کشور ها، معاون وزیر امور خارجه کشور، فعالان بخش خصوصی و مدیران کشوری، استانی و شهرستانی، مجید حجت رئیس اتاق بازرگانی رفسنجان، مصطفی مرتضوی مدیر اجرایی اتاق بازرگانی رفسنجان، احمد انارکی نماینده منتخب رفسنجان و انار در مجلس و حسین رضایی فرماندار رفسنجان شروع به کار کرد که مدیران بر هم افزایی در راستای توسعه پایدار استان کرمان تاکید و راهکارهایی را ارائه کردند.

استان کرمان و شهرستان رفسنجان با ظرفیت های بی نظیر حوزه کشاورزی، صنعت و معدن، انرژی و گردشگری ظرفیت‌های مغفول مانده بسیاری دارد که برگزاری همایش کرمان آیدکس به همت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی، استانداری کرمان و سایر متولیان و دستگاه ها و سرمایه گذاران درصدد فعال سازی این ظرفیت ها بر پایه فناوری و اقتصاد پایدار است.

۱۰ اثر ثبت جهانی، ظرفیت بی بدیل تولید انرژی خورشیدی، وجود هشت میلیارد تن ذخیره اثبات شده از ۴۲ نوع ماده معدنی و رتبه نخست صادرات محصولات کشاورزی فقط بخشی از ویژگی های منحصر به فرد دیار کریمان را نشان می دهد.

تمامی این ظرفیت ها سرمایه گذاران را از سراسر ایران و جهان به همایش کرمان آیدکس ۲۰۲۴ فرا می خواند تا فرصت های سرمایه گذاری در همین راستا برنامه ریزی و ارائه شوند.

لینک کوتاه : https://rafsanjanfarda.ir/?p=6195

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.