تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
3

اجرای مردمی خوانندگان و هنرمندان پنجمین جشنواره بین المللی ستاره های صحنه در رفسنجان و سرچشمه

  • کد خبر : 1041
  • 11 تیر 1401 - 19:52
رضا مریمی نسب دبیر تخصصی بخش خوانندگان پنجمین جشنواره بین المللی ستاره های صحنه از اجرای مردمی فینالیست های جشنواره در رفسنجان و سرچشمه خبر داد.

به گزارش رفسنجان فردا، رضا مریمی نسب که در سال ۹۷ مقام سوم بخش خوانندگان سومین جشنواره بین المللی ستاره های صحنه را به خود اختصاص داده بود امسال در پنجمین دوره این جشنواره به عنوان دبیر تخصصی بخش خوانندگان در جمع خبرنگاران از اجرای مردمی فینالیست های جشنواره در رفسنجان و سرچشمه خبر داد.

مریمی نسب با اشاره به نام نویسی  ۴۵ نفر در بخش خوانندگان پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی ستاره های صحنه افزود: تمامی ۴۵ خواننده داوطلب از آثار خود آلبومی منتشر کرده و به عنوان خواننده حرفه ای شناخته شده بودند که از این تعداد بعد از نظر هیئت بازبینی ۱۲ نفر برای حضور در پنجمین جشنواره مورد تایید قرار گرفتند و این ۱۲ نفر از ۱۲ استان مختلف کشور هستند.

دبیر تخصصی بخش خوانندگان بیان داشت: در این دوره از جشنواره خوانندگان در دو بخش به رقابت خواهند پرداخت، اجرای بخش مردمی که خوانندگان در شهرهای رفسنجان و سرچشمه اجرای مردمی خواهند داشته و هر کدام سه تا چهار اثر اجرا می‌کنند و از مردم امتیاز دریافت خواهند کرد و بر اساس امتیازات مردم برگزیده رقابت مردمی مشخص خواهد شد.

مریمی نسب افزود: در بخش دیگر، رقابت اصلی خوانندگان است که خوانندگان در دو مرحله کارشان را در حضور هیئت داوران اجرا می‌کنند، مرحله اول یکی از کارهای خودشان را با موسیقی اجرا خواهند کرد و در مرحله دوم یکی از آثار خودشون و یا دیگران را بدون موسیقی و بصورت آواز و تصنیف اجرا نمایند. و در نهایت بعد از نظر هیئت داوران مقام اول، دوم و سوم مشخص خواهد شد و یک نفر هم که برگزیده بخش مردمی خواهد بود.

لینک کوتاه : https://rafsanjanfarda.ir/?p=1041

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.