تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
4

اتمام مرمت بازار رفسنجان تا پایان سال ۱۴۰۲

  • کد خبر : 3840
  • 05 خرداد 1402 - 19:14
قائم مقام وزیر میراث فرهنگی از تخصیص بودجه برای مرمت بازار از سوی وزارت میراث خبر داد و گفت: در دولت سیزدهم برای بهسازی و بازسازی بازارهای تاریخی استان کرمان و رفسنجان اعتباراتی پیش‌بینی شده است.

به گزارش رفسنجان فردا؛ علی دارابی در بازدید از بازار تاریخی و قدیمی رفسنجان، از همت شایسته شهردار و شورای شهر، میراث فرهنگی و حمایت‌های فرمانداری برای مرمت و بازسازی این بازار تاریخی که قدمتی کهن دارد، تشکر کرد.

وی خواستار تخصیص بودجه با مشارکت اداره کل میراث استان و شهرداری رفسنجان برای تکمیل مرمت بازار شد و افزود: این بازار بسیار زیبا و تاریخی تأثیر بسیار زیادی در رونق کسب‌ و کار دارد و به بهسازی محیط کمک می‌کند.

قائم مقام وزیر میراث فرهنگی از تخصیص بودجه برای مرمت بازار از سوی وزارت میراث خبر داد و بر اتمام مرمت بازار تا پایان امسال تأکید کرد و گفت: در دولت سیزدهم برای بهسازی و بازسازی بازارهای تاریخی استان کرمان و رفسنجان اعتباراتی پیش‌بینی شده است.

مجید کهنوجی شهردار رفسنجان نیز از تکمیل پروژه مرمت بازار در صورت واریز سهم مشارکتی میراث فرهنگی خبر داد و افزود: اگر اعتبار ۵۰ میلیارد تومانی شامل ۲۵ میلیارد تومان شهرداری و ۲۵ میلیارد تومان از سوی میراث فرهنگی تأمین شود، از زمان واریز میراث، قول می‌دهیم هشت ماهه کار را تحویل دهیم.

لینک کوتاه : https://rafsanjanfarda.ir/?p=3840

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.