تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
7
در آذرماه؛

آموزش اصول ایمنی و آتش نشانی به بیش از یک هزار شهروند رفسنجانی

  • کد خبر : 644
  • 24 دی 1400 - 19:25
آموزش اصول ایمنی و آتش نشانی به بیش از یک هزار شهروند رفسنجانی
دیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری رفسنجان با تأکید بر لزوم ارائه آموزش‌های آتش‌نشانی، گفت: در ماه گذشته به بیش از یک هزار و ۱۰۰ نفر از شهروندان رفسنجانی آموزشهای آتش نشانی ارائه شد.

به گزارش رفسنجان فردا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، علی رمضانی نژاد اظهار کرد: با توجه به اهمیت گسترش فرهنگ ایمنی در میان مردم، با هدف کاهش خسارات احتمالی حوادث و صیانت از اموال مردم، آموزش مبانی آتش نشانی و اقدامات اولیه توسط سازمان آتش نشانی شهرداری رفسنجان انجام می شود.

وی افزود: چنانچه شهروندان آموزش‌ های اولیه برای فرونشاندن آتش و کمک‌های اولیه را فرا گیرند، در مواقع بروز آتش سوزی و حادثه می‌توانند شرایط را تا رسیدن عوامل امدادی و آتش‌نشانی مدیریت کنند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری رفسنجان به برگزاری دوره های آموزش عمومی رایگان آشنایی با اطفاء حریق توسط این سازمان اشاره و خاطرنشان کرد: در آذرماه تعداد یک هزار و ۱۰۰ نفر از شهروندان رفسنجانی (مدارس، ادارات، مراکز درمانی و…) در این دوره ها شرکت و آموزشهای شهروندی را فرا گرفتند.

رمضانی نژاد تأکید کرد: آموزش صحیح شهروندی درکنار تجهیزات آتش نشانی می تواند به کاهش خسارات ناشی از حوادث آتش سوزی منجر شود.

لینک کوتاه : https://rafsanjanfarda.ir/?p=644

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.