به گزارش رفسنجان فردا؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری رفسنجان، محمدرضا سلمانی با اعلام این خبر گفت: در راستای تکریم و صیانت از حقوق شهروندان و ارائه خدمات هر چه مطلوبتر، سامانه تلفنی ۱۳۳ آماده دریافت و رسیدگی به انتقادات و شکایات شهروندان و همکاران ناوگان حمل ونقل عمومی درون شهری خواهد بود.
وی با اعلام اینکه اساس کار این سازمان نظارت بر حمل و نقل است، خاطر نشان کرد: سازمان حمل و نقل برای ارتقاء سطح خدمات رسانی به شهروندان، نظارت بر ناوگان حمل ونقل ( تاکسی، آژانس، خط واحد) و پیگیری مشکلات و شکایات مردمی این سامانه را مجددا راه اندازی کرده است.
مدیر عامل سازمان حمل و نقل شهرداری افزود: شهروندان گرامی می توانند انتقادات و شکایات خود را با این سازمان با تلفن ۱۳۳ در میان بگذارند.